دانلود مقاله و خرید ترجمه:اندازه‌گیری‌های مدول برشی و یانگ فولاد ریل در دماهای بالا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک
  • اندازه‌گیری‌های مدول برشی و یانگ فولاد ریل در دماهای بالا

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اندازه‌گیری‌های مدول برشی و یانگ فولاد ریل در دماهای بالا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Measurements of Young’s and shear moduli of rail steel at elevated temperatures


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Ultrasonics 54 (2014) 867–873


    چکیده انگلیسی:

    The design and modelling of the buckling effect of Continuous Welded Rail (CWR) requires accurate material constants, especially at elevated temperatures. However, such material constants have rarely been found in literature. In this article, the Young’s moduli and shear moduli of rail steel at elevated temperatures are determined by a new sonic resonance method developed in our group. A network analyser is used to excite a sample hanged inside a furnace through a simple tweeter type speaker. The vibration signal is picked up by a Polytec OFV-5000 Laser Vibrometer and then transferred back to the network analyser. Resonance frequencies in both the flexural and torsional modes are measured, and the Young’s moduli and shear moduli are determined through the measured resonant frequencies. To validate the measured elastic constants, the measurements have been repeated by using the classic sonic resonance method. The comparisons of obtained moduli from the two methods show an excellent consistency of the results. In addition, the material elastic constants measured are validated by an ultrasound test based on a pulse-echo method and compared with previous published results at room temperature. The measured material data provides an invaluable reference for the design of CWR to avoid detrimental buckling failure.
    Keywords: Rail steel | Elevated temperatures | Young’s moduli | Shear moduli | Sonic resonance method


    چکیده فارسی:

    طراحی و مدل‌سازی اثر کمانش ریل‌های جوش پیوسته (CWR ) به داشتن ثوابت ماده، مخصوصاً در دماهای بالا، نیازمند است. این ثوابت ماده به ندرت در مقالات و کتب یافت می‌شوند. در این مقاله، مدول یانگ و برشی فولاد ریل در دماهای بالا به وسیله روش جدید تشدید صوتی تعیین شدند. از یک تحلیل‌گر شبکه جهت تحریک آویز نمونه در یک کوره از طریق یک بلندگوی نوع tweeter ساده استفاده گردید. سیگنال ارتعاش به وسیله یک نوسان‌سنج لیزری Polytec OFV-5000 دریافت شد و سپس به تحلیل‌گر شبکه برگردادنده شد. فرکانس‌های تشدید در مودهای خمشی و پیچشی اندازه‌گیری شدند و مدول یانگ و برشی از طریق فرکانس‌های تشدید اندازه‌گیری شده، تعیین شدند. برای اعتبارسنجی ثوابت الاستیک، اندازه‌گیری‌ها به وسیله روش کلاسیک تشدید صوتی تکرار شدند. مقایسه مدول‌های به دست آمده از دو روش، تطابق خوب نتایج را نشان می‌دهد. هم‌چنین، ثوابت اندازه‌گیری شده الاستیک ماده به وسیله تست فراصوتی و بر اساس روش پالس – انعکاس اعتبارسنجی شدند و با نتایج منتشر شده قبلی در دمای اتاق مقایسه شدند. داده‌های مواد اندازه‌گیری شده یک منبع گران‌بها را برای طراحی CWR فراهم می‌کنند تا از زیان شکست کمانش جلوگیری شود.
    کلمات کلیدی: راه آهن فولاد | دماهای بالا | مدول یانگ | مدول برشی | روش رزونانس صوتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 6126 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مهندسی-مکانیک
موضوعات