دانلود مقاله و خرید ترجمه:عوامل تعیین کننده روش حمل و نقل: مقایسه ای بین آلمان و آمریکا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت حمل و نقل
  • عوامل تعیین کننده روش حمل و نقل: مقایسه ای بین آلمان و آمریکا

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    عوامل تعیین کننده روش حمل و نقل: مقایسه ای بین آلمان و آمریکا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Determinants of transport mode choice: a comparison of Germany and the USA


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Transport Geography 19 (2011) 644–657


    چکیده انگلیسی:

    Germany and the USA have among the highest motorization rates in the world. Yet Germans make a four times higher share of trips by foot, bike, and public transport and drive for a 25% lower share of trips as Americans. Using two comparable national travel surveys this paper empirically investigates determinants of transport mode choice in Germany and the USA. In both countries higher population density, a greater mix of land-uses, household proximity to public transport, and fewer cars per household are associated with a lower share of trips by automobile. However, considerable differences remain: all groups of society in America are more car-dependent than Germans. Even controlling for dissimilarities in socio-economic factors and land-use, Germans are more likely to walk, cycle, and use public transport. Moreover, Americans living in dense, mixed-use areas, and close to public transport are more likely to drive than Germans living in lower density areas, with more limited mix of land-uses, and farther from public transport. Differences in transport policy that make car travel slower, more expensive, less convenient, and alternatives to the automobile more attractive in Germany may help account for the remaining differences.
    Keywords: Germany | USA | Mode choice | Land-use | Socio-economics | Sustainability


    چکیده فارسی:

    آلمان و آمریکا دارای یکی از بالاترین نرخ های وسایل نقلیه موتوری در جهان هستند. اما سهم سفر آلمانی ها با پای پیاده، دوچرخه و حمل و نقل عمومی در مقایسه با آمریکایی ها چهار برابر بیشتر و سهم رانندگی آن ها 25% کمتر است. این مقاله با استفاده از دو پیمایش سفر ملی مشابه ، عوامل تعیین کننده انتخاب روش حمل و نقل در آلمان و آمریکا را به صورت تجربی مورد بررسی قرار می دهد. در هر دو کشور، تراکم جمعیت بالا، ترکیب بزرگ تر کاربری زمین، نزدیکی خانوارها به حمل و نقل عمومی و خودروهای کمتر به ازای هر خانوار با سهم کمتر سفر با اتوموبیل ارتباط دارد. با این وجود، تفاوت های قابل توجهی هم وجود دارد: تمام گروه های جامعه در آمریکا بیشتر از آلمانی ها به خودرو وابسته هستند. حتی با در نظر گرفتن عدم تشابه ها در عوامل اجتماعی- اقتصادی و کاربری زمین، آلمانی ها وابستگی بیشتری به پیاده روی، دوچرخه سواری و استفاده از حمل و نقل عمومی دارند. علاوه بر این، آمریکایی هایی که در مناطق متراکم و با کاربری مختلط زندگی می کنند و به حمل و نقل عمومی نزدیک هستند نسبت به آلمانی هایی که در مناطق با تراکم کمتر و ترکیب محدودتر کاربری زمین و دورتر از حمل و نقل عمومی زندگی می کنند، وابستگی بیشتری به رانندگی دارند. تفاوت ها در سیاست حمل و نقلی که سفر با خودرو را کند تر، گران تر، با راحتی کمتر می کند و جایگزین های اتوموبیل در آلمان را جذاب تر می سازد می تواند تفاوت های موجود را توضیح دهد.
    کلمات کلیدی: آلمان | ایالات متحده آمریکا | انتخاب حالت | استفاده از زمین | اجتماعی و اقتصاد | پایداری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 43

    حجم فایل: 1159 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-حمل-و-نقل
موضوعات