دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدل مفهومی ارزش تجارت سیستم های هوش تجاری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده هوش تجاری
  • مدل مفهومی ارزش تجارت سیستم های هوش تجاری

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدل مفهومی ارزش تجارت سیستم های هوش تجاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    CONCEPTUAL MODEL OF BUSINESS VALUE OF BUSINESS INTELLIGENCE SYSTEMS


    منبع:

    Management, Vol. 15, 2010, 1, pp. 5-30


    چکیده انگلیسی:

    With advances in the business intelligence area, there is an increasing interest for the introduction of business intelligence systems into organizations. Although the opinion about business intelligence and its creation of business value is generally accepted, economic justification of investments into business intelligence systems is not always clear. Measuring the business value of business intelligence in practice is often not carried out due to the lack of measurement methods and resources. Even though the perceived benefits from business intelligence systems, in terms of better information quality or achievement of information quality improvement goals, are far from being neglected, these are only indirect business benefits or the business value of such systems. The true business value of business intelligence systems hides in improved business processes and thus in improved business performance. The aim of the paper is to propose a conceptual model to assess business value of business intelligence systems that was developed on extensive literature review, in-depth interviews, and case study analysis for researching business intelligence systems’ absorbability capabilities or key factors facilitating usage of quality information provided by such systems respectively.


    چکیده فارسی:

    با پیشرفتهایی که در حوزه هوش تجاری در سازمانها رخ داده، علاقه رو به افزایشی برای مقدمات سیستمهای هوش تجاری وجود دارد. هرچند دیدگاهها در خصوص هوش تجاری و میزان تجارت ایجادشده ازناحیه آن ، به طور کلی مثبت و مقبول می باشد،اما توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در سیستمهای هوش تجاری همیشه واضح و مشخص نیست. در عمل، اندازه گیری ارزش تجاری هوش تجاری اغلب به دلیل فقدان منابع و روشهای اندازه گیری به سرانجام نمی رسد. اگرچه منافع حاصل از سیستمهای هوش تجاری، از نظر کیفیت اطلاعات بهتر و یا دستیابی به اهداف بهبود کیفیت اطلاعات، غیر قابل انکار می باشد، اما این موارد تنها منافع غیر مستقیم تجارت و یا ارزش تجارت چنین سیستمی می باشند. ارزش حقیقی سیستمهای هوش تجاری در فرآیندهای پیشرفته تجارتی و در نتیجه در ارتقاء عملکرد تجارت نهفته است. هدف از این مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای ارزیابی ارزش تجارت سیستمهای هوش تجاری می باشد که طی مطالعات موردی و تحقیقات گسترده و مصاحبه های موشکافانه جهت تحقیق در خصوص قابلیت ها و قدرت جذب سیستمهای هوش تجاری یا عوامل اصلی تسهیل استفاده از اطلاعات کیفی ارائه شده توسط چنین سیستمهایی، توسعه یافته اند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 25
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    حجم فایل: 159 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
هوش-تجاری
موضوعات