دانلود مقاله و خرید ترجمه:آیا نظریه زمینه مند رفتار برنامه ریزی شده  دلیل حضور نوجوانان در محیط های مجازی را توضیح می دهد؟
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات
  • آیا نظریه زمینه مند رفتار برنامه ریزی شده دلیل حضور نوجوانان در محیط های مجازی را توضیح می دهد؟

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آیا نظریه زمینه مند رفتار برنامه ریزی شده دلیل حضور نوجوانان در محیط های مجازی را توضیح می دهد؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Does a contextualized theory of planned behavior explain why teenagers stay in virtual worlds?


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - International Journal of Information Management 34 (2014) 567–576


    چکیده انگلیسی:

    Academics and business practitioners are intrigued by the factors that foster continued user engagement in virtual worlds (VWs). It is unclear how, and to what extent, existing theories can explain their continued use. As young people constitute the majority of VW users, understanding the reasons for their continued use intentions is important. Taking the distinctive features of VW services into account, such as the visibility of users’ actions to other users, we contextualize the Theory of Planned Behavior and investigate the role of teenagers’ attitudes, social influences and perceived behavioral control as the determinants of their continued intention to use VW. We then apply a set of constructs from prior Information Systems (IS) literature to decompose these constructs. By analyzing primary data collected from 923 users of Habbo Hotel, a leading virtual world for teenagers, this study confirms the role of users’ intrinsic motivation, interpersonal influence and self-efficacy as key constituents of sustained user engagement in VWs. In addition, we demonstrate that decomposing these three established constructs can capture many of the key contextual characteristics of VWs. The study contributes to the literature by showing that IS theories and constructs are appropriate for the VW setting and teenage users.
    Keywords: Virtual worlds | Continued use | Decomposed theory of planned behavior Online service | Teenager


    چکیده فارسی:

    عواملی که موجب تداوم حضور کاربر در محیط‌های مجازی (VW ها) می‌شوند پژوهشگران و فعالان تجاری را کنجکاو کرده است. مشخص نیست که نظریات موجود چگونه و تا چه میزان می‌توانند استفاده کاربران از این محیط‌ها را توضیح بدهند. ازآنجایی‌که بخش عمده کاربران محیط‌های مجازی را جوانان تشکیل می‌دهند شناخت دلایل قصد تداوم استفاده آن ها حائز اهمیت است. با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف سرویس‌های محیط‌های مجازی نظیر قابلیت مشاهده اقدامات کاربران برای سایر کاربران، نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده را در این زمینه به کار می‌گیریم و نقش نگرش نوجوانان، آثار اجتماعی و کنترل رفتاری ادراک شده را به عنوان عوامل تعیین کننده تداوم استفاده آن ها از محیط های مجازی بررسی می کنیم. سپس برای تفکیک این متغیرها مجموعه ای از متغیرهای برگرفته از منابع قبلی سیستم های اطلاعاتی (IS) را به کار می گیریم. این مطالعه با تحلیل داده های اولیه جمع آوری شده از 923 کاربر هتل هابو (یکی از محیط های مجازی برتر مورد استفاده نوجوانان) نقش انگیزه درونی کاربران، تأثیر بین فردی و خودکارآمدی را به عنوان عوامل اصلی تشکیل دهنده حضور مداوم کاربر در محیط های مجازی تأیید می کند. علاوه بر این، نشان می دهیم که تفکیک این سه متغیر تعیین شده می تواند بسیاری از مشخصات زمینه ای مهم محیط های مجازی را اندازه گیری کنند. این مطالعه با اثبات این موضوع که نظریات و مفاهیمIS برای محیط های مجازی و کاربران نوجوان مناسب هستند به منابع موجود کمک می کند.
    کلیدواژه ها: محیط های مجازی | استفاده مداوم | نظریه تفکیک شده رفتار برنامه ریزی شده | سرویس آنلاین | نوجوان


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 35

    حجم فایل: 304 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
فناوری-اطلاعات
موضوعات