دانلود مقاله و خرید ترجمه:فرهنگ اینترنت
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده وب
  • فرهنگ اینترنت

    سال انتشار:

    2005


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فرهنگ اینترنت


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Culture of the Internet


    منبع:

    -


    چکیده انگلیسی:

    Technological systems are socially produced. Social production is culturally informed. The Internet is no exception. The culture of the producers of the Internet shaped the medium. These producers were, at the same time, its early users. However, in the present stage of global diffusion of the Internet, it makes sense to differentiate between the producers/users and the consumers/users of the Internet. By producers/users I refer to those whose practice of the Internet feeds directly back into the technological system; while consumers/users are those recipients of applications and systems who do not interact directly with the development of the Internet, although their uses certainly have an aggregate effect on the evolution of the system. In this chapter I deal with the culture of the producers/users at the source of the Internets creation and configuration.


    چکیده فارسی:

    سیستم های فن آوری به صورت اجتماعی تولید می شوند. تولیدات اجتماعی نیز به صورت فرهنگی اطلاع رسانی می شود. اینترنت هم در این رابطه استثنا نیست. فرهنگ تولیدکنندگان اینترنت، رسانه را شکل می دهند. این تولیدکنندگان در عین حال، اولین کاربران این رسانه نیز بودند. به هرحال، در مرحله ی کنونی انتشار جهانی اینترنت، میان تولید کنندگان/کاربران و مصرف کنندگان/کاربران، تمایزی وجود دارد. منظور من از تولید کننده /کاربر کسانی است که عملکرد اینترنتی آنها بازخورد مستقیمی بر سیستم فن آوری دارد؛ در حالی که مصرف کنندگان/کاربران کسانی هستند که دریافت کننده ی نرم افزارها و سیستم ها می باشند ، و به طور مستقیم در توسعه و پیشرفت اینترنت تعاملی ندارند ، اگرچه مصارفی که دارند قطعا بر تکامل این سیستم تاثیر گذار است. در این فصل من به بررسی فرهنگ تولیدکنندگان/کاربران در ایجاد و شکل دهی اینترنت می پردازم.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    حجم فایل: 70 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    این مقاله بخشی از یک کتاب می باشد




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
وب
موضوعات