دانلود مقاله و خرید ترجمه:آثار تعدیل کننده مشارکت بر روابط بین رضایت، اعتماد و تعهد در بانکداری الکترونیکی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • آثار تعدیل کننده مشارکت بر روابط بین رضایت، اعتماد و تعهد در بانکداری الکترونیکی

    سال انتشار:

    2009


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آثار تعدیل کننده مشارکت بر روابط بین رضایت، اعتماد و تعهد در بانکداری الکترونیکی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Moderating Effects of Involvement on the Relationships Between Satisfaction, Trust and Commitment in e-Banking


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Interactive Marketing 23 (2009) 247–258


    نویسنده:

    Manuel J. Sanchez-Franco


    چکیده انگلیسی:

    Most prior research into customer loyalty emphasizes the effects of the dimensions of online satisfaction and trust. However, research into how customer involvement moderates this relationship model – in the online environment – has been less than conclusive. On the basis of a satisfaction–trust–commitment model, and given that involvement is a significant precondition to customer loyalty, this paper explores the interaction effects of customer involvement on the evaluation of e-banking services. Empirical results were collected from an online survey in electronic financial forums, Usenet and mailing lists. Partial Least Squares (PLS) was used to estimate the parameters of the interaction effects model. The results support most of the hypotheses and, in particular, confirm the moderating role of customer involvement. The influence of online satisfaction on commitment was significantly stronger for highly involved users; conversely, the effect of satisfaction on trust was weaker. However, customer trust had a stronger effect on commitment for customers with high purchase involvement, and a weaker effect for highly egoinvolved customers. The interaction role of customer involvement thus offers a more complete view of the satisfaction–trust–commitment model, providing an initial test of the efficacy of using involvement to understand online decisions. Implications for online marketing management and future research in this area are discussed.
    Keywords: Satisfaction–trust–commitment model | Ego/purchase involvement | Interaction effect | Partial Least Squares


    چکیده فارسی:

    اکثر پژوهش های قبلی در زمینه وفاداری مشتری بر آثار ابعاد رضایت و اعتماد آنلاین تأکید می کنند. اما پژوهش ها در زمیه نحوه تعدیل این مدل رابطه (در محیط آنلاین) در اثر درگیری مشتری، غیر قطعی تر بوده است. این مقاله بر اساس یک مدل رضایت- اعتماد- تعهد و با توجه به این که درگیری، یکی از پیش شرط های مهم برای وفاداری مشتری است، تأثیر تعدیل کننده درگیری مشتری را بر ارزیابی خدمات بانکداری الکترونیکی بررسی می کند. نتایج تجربی از یک پیمایش آنلاین در انجمن های الکترونیکی مالی، یوزنت و آدرس ایمیل ها جمع آوری شد. از روش حداقل مربعات جزئی (PLS) برای برآورد پارامترهای مدل تأثیرات متقابل استفاده شد. نتایج، اکثر فرضیات را تأیید می کند و به طور خاص، نقش تعدیل کننده درگیری مشتری را تأیید می کند. تأثیر رضایت آنلاین بر درگیری به طور معناداری برای کاربران بسیار درگیر، بالاتر بود؛ در مقابل، تأثیر رضایت بر اعتماد، ضعیف تر بود. با وجود این، اعتماد مشتری، تأثیر زیادی بر تعهد مشتریان دارای درگیری خرید زیاد داشت و تأثیر ضعیف تری برای مشتریان دارای درگیری ضمیر زیاد داشت. بنابراین نقش متقابل درگیری مشتری، دیدگاه کامل تری را درباره مدل رضایت- اعتماد- تعهد ارائه می کند و بررسی اولیه ای از کارایی استفاده از درگیری را برای درک تصمیمات آنلاین فراهم می کند. درباره نتایج این پژوهش برای مدیریت بازاریابی آنلاین و پژوهش های آتی در این حوزه بحث شده است.
    کلیدواژه ها: مدل رضایت- اعتماد- تعهد | درگیری ضمیر/ خرید | اثر متقابل | حداقل مربعات جزئی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 511 کیلوبایت


    قیمت: 12000 تومان  10800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer