دانلود مقاله و خرید ترجمه:درک رابطه بین رضایت ارتباطی، عدالت مشاهده شده و رفتار سازمانی شهروندی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت سازمانی
  • درک رابطه بین رضایت ارتباطی، عدالت مشاهده شده و رفتار سازمانی شهروندی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    درک رابطه بین رضایت ارتباطی، عدالت مشاهده شده و رفتار سازمانی شهروندی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Understanding the link between communication satisfaction, perceived justice and organizational citizenship behavior


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research Volume 70, January 2017, Pages 214–223


    نویسنده:

    Sow Hup Joanne Chan, Ho Yan Isabella Lai


    چکیده انگلیسی:

    This study broadens the application of the justice and OCB concepts beyond pay and job satisfaction to capture previously uninvestigated effects by examining the link between communication satisfaction (CS), perceived justice, and organizational citizenship behaviors (OCB) among Chinese employees. We predict perceived justice will mediate the relationship between CS and OCB. We also predict CS will mediate the relationship between perceived justice and OCB. Quantitative analyses were used to analyze the relationships. FsQCA was used as an additional technique to test the mediating effect. Results show that OCB were influenced by CS and perceived justice. CS is a mediator between perceived justice and OCB. Perceived justice is not a mediator between CS and OCB. The finding points to the need for enhancing communication practices and creating a fair working environment in order to encourage discretionary behaviors. Theoretical and practical implications are discussed along with the limitations.
    Keywords: Communication satisfaction | Human resources | Justice perceptions | Macau | Organizational citizenship behaviors


    چکیده فارسی:

    این مطالعه کاربرد عدالت و مفاهیم رفتارهای سازمانی شهروندی و رضایت شغلی را جهت به دست آوردن اثرات بررسی نشده قبلی از طریق بررسی رابطه بین رضایت ارتباطی، عدالت مشاهده شده و رفتارهای سازمانی شهروندی در بین کارکنان چینی مورد بررسی قرار می دهد. ما پیش بینی می کنیم که عدالت مشاهده شده در رابطه بین رضایت ارتباطی و رفتارهای سازمانی شهروندی وساطت خواهد کرد. ما همچنین پیش بینی می کنیم که رضایت ارتباطی در رابطه بین عدالت مشاهده شده و رفتارهای سازمانی شهروندی وساطت خواهد کرد. از تحلیل های کمّی برای تحلیل این روابط استفاده شد. از روش FsQCA به عنوان یک روش اضافی برای بررسی اثر واسطه ای استفاده شد. نتایج نشان می دهند که رفتارهای سازمانی شهروندی از طریق رضایت ارتباطی و عدالت مشاهده شده تحت تاثیر قرار می گیرد. رضایت ارتباطی یک واسطه بین عدالت مشاهده شده و رفتارهای سازمانی شهروندی است. عدالت مشاهده شده یک واسطه بین رضایت ارتباطی و رفتارهای سازمانی شهروندی نیست. یافته ها نشانگر نیاز به ارتقای روشهای ارتباطی و خلق یک محیط کاری منصفانه به منظور ترغیب رفتارهای احتیاطی هستند. دلالت های عملی و تئوریکی به همراه محدودیت ها بحث می شوند.
    کلیدواژه ها: رضایت ارتباطی | منابع انسانی | مشاهدات عدالت | ماکائو | رفتارهای سازمانی شهروندی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 788 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-سازمانی
موضوعات