دانلود مقاله و خرید ترجمه:فرایند دانش و توسعه سازمان یادگیری در موزه های علوم
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • فرایند دانش و توسعه سازمان یادگیری در موزه های علوم

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فرایند دانش و توسعه سازمان یادگیری در موزه های علوم


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Knowledge Process and Learning Organization Development in Science Museums


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Computer Science 99 ( 2016 ) 157 – 170


    نویسنده:

    Nopparat Thepthepa, , Toshioa Mitsufuji


    چکیده انگلیسی:

    This study aims to investigate the possibility of improving organizational learning in science museums by promoting knowledge processes. Different knowledge process activities and organizational learning at different levels are examined. This study used a questionnaire to survey two science museums in Thailand: the National Science Museum (NSM) and the Science Centre for Education (SCE). The resulting data was analyzed in order to assess the level of organizational learning and level of conducted knowledge processes and draw conclusions through descriptive statistics. The relationship between knowledge processes and organizational learning was analyzed through correlation and multiple regressions. This study provides evidence that there is a possibility for science museums to enhance levels of organizational learning by supporting knowledge processes. However, this would require science museums to focus its systems on organizational learning and alter the structure of any bureaucratic environments. This research can contribute empirical evidence to the dependency between knowledge management and learning organizations. It can also assist knowledge-oriented public organizations in improving organizational learning through understanding its relationship with knowledge processes. As the survey was conducted at two science museums in Thailand, it is not varied enough to qualify as an application to a generalized science museum context. In addition, this study focuses on knowledge processes, which is only one factor among many that may influence organizational learning. The statistical analysis used in this study also has limitations in determining interactions between variables on a deeper level.
    Keywords: Knowledge Management | Knowledge Process | Learning Organization | Science Museums | Thailand


    چکیده فارسی:

    هدف این مطالعه بررسی امکان بهبود یادگیری سازمانی در موزه های علوم همراه با ترویج فرآیندهای دانش است. فعالیت های مختلف فرایند دانش و یادگیری سازمانی در سطوح مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. این مطالعه از پرسشنامه برای بررسی دو موزه علوم در تایلند استفاده می کند: موزه ملی علوم (NSM) و مرکز علوم برای آموزش و پرورش(SCE) . داده های حاصل به منظور ارزیابی سطح یادگیری سازمانی و سطح فرایندهای دانش تجزیه و تحلیل شده و از طریق آمار توصیفی نتیجه گیری انجام شده است. رابطه بین فرایند دانش و یادگیری سازمانی از طریق رگرسیون همبستگی و چندگانه تجزیه و تحلیل استفاده شد. این مطالعه شواهدی ارائه می کند که نشان می دهد امکان افزایش سطح یادگیری سازمانی با حمایت از فرآیندهای دانش برای موزه های علوم وجود دارد. با این حال، این موزه های علوم نیاز به تمرکز سیستم های خود بر یادگیری سازمانی و تغییر ساختار هر محیط بوروکراتیک دارند. این تحقیق می تواند شواهدی تجربی را دال بر وابستگی بین مدیریت دانش و سازمان یادگیری ارائه دهد. همچنین می تواند به سازمان های عمومی دانش محور در بهبود یادگیری سازمانی از طریق درک ارتباط آن با فرایندهای دانش کمک کند. به دلیل آنکه پژوهش بررسی در دو موزه علوم در تایلند انجام شده است، تنوع کافی برای تعمیم دادن آن به بافت بزرگتری از موزه های علوم وجود ندارد. علاوه بر این، این مطالعه بر فرایندهای دانش تمرکز دارد که تنها یک عامل در میان بسیاری از عواملی است که ممکن است یادگیری سازمانی را تحت تاثیر قرار دهد. تجزیه و تحلیل آماری مورد استفاده در این مطالعه همچنین دارای محدودیت هایی در تعیین تعامل بین متغیرها در سطح عمیق تر است.
    کلیدواژه ها: مدیریت دانش | فرآیندهای دانش | سازمان یادگیری | موزه های علوم | تایلند


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    حجم فایل: 133 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات