دانلود مقاله و خرید ترجمه:تحقیق یا تدریس محوری؟ مدل های نظریه بازی در فرآیند تصمیم گیری راهبردی دانشگاه ها با ماهیت محیط خارجی  خنثی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده سیستم های خبره
  • تحقیق یا تدریس محوری؟ مدل های نظریه بازی در فرآیند تصمیم گیری راهبردی دانشگاه ها با ماهیت محیط خارجی خنثی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تحقیق یا تدریس محوری؟ مدل های نظریه بازی در فرآیند تصمیم گیری راهبردی دانشگاه ها با ماهیت محیط خارجی خنثی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Research or teaching oriented? Game theory models for the strategic decision-making process of universities with the external environment held neutral


    منبع:

    Electronic Journal of Applied Statistical Analysis Vol. 09, Issue 03, November 2016, 469-490


    نویسنده:

    Bekir Emre Kurtulmua, Cigdem Ozara, and Bernadette Warner


    چکیده انگلیسی:

    A key choice that must be made by a new or young university is that of the selected balance between research and teaching on the continuum of options. We approach this choice from a strategic decision-making perspective, by implementing a game theory approach to analyse the selection process. Three main groups of players were identified: faculty members or academicians, university management members, and board of trustees’ members. The decisions of these players were then analysed by the use of a Fuzzy TOPSIS method. Our findings show how, in choosing from the options continuum, the players arrived at equilibria points that best satisfied their collective perspectives as to the required balance, for the purpose of achieving optimal benefit.
    keywords: Game Theory | Strategic-Decision Making Process | Fuzzy TOPSIS Method | Research/Teaching Continuum.


    چکیده فارسی:

    یک انتخاب کلیدی که باید توسط یک دانشگاه جدیدالتاسیس انجام شود این است که تعادلی بین زنجیره ای از گزینه های تحقیق و تدریس بوجود بیاورند. ما به این انتخاب از جنبه راهبردی بوسیله پیاده سازی نظریه بازی به منظور تجزیه و تحلیل فرآیند انتخاب، نزدیک شدیم. سه گروه اصلی از بازیکنان شناسایی شدند: اعضای هئیت علمی و یا دانشگاهیان ، اعضای مدیریت دانشگاه و اعضای هئیت اُمنا. تصمیمات این نقش آفرینان بوسیله روش تاپسیس فازی مورد بررسی قرار گرفت. یافته های ما نشان می دهد که چگونه در انتخاب بین زنجیره ای از گزینه ها ، بازیگران به یک نقطه تعادل رضایت بخش دست پیدا می کنند که بیشترین رضایتمندی را از جمیع جهات برای دستیابی به سود مطلوب برای شان فراهم می کند.
    کلمات کلیدی: نظریه بازی | فرآیند تصمیم گیری راهبردی | روش تاپسیس فازی | زنجیره تدریس/تحقیق


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 23
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 29

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 0 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
سیستم-های-خبره
موضوعات