دانلود مقاله و خرید ترجمه:کیفیت اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • کیفیت اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کیفیت اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Information Quality in Customer Relationship Management


    منبع:

    Global Journal of Management and Business Research: E Marketing Volume 15 Issue 6 Version 1.0 Year 2015


    نویسنده:

    Raouia Hannachi


    چکیده انگلیسی:

    The most essential and fundamental key to any successful customer relationship management (CRM) investment is information quality. Even the most sophisticated system in the world will ultimately fail without high quality information residing within the system. In today’s business world where information is the ultimate currency, the higher quality the information, the more valuable and powerful the information is to those who possess it. Good and accurate information is the most important factor in determining how successful a company is in its usage of the CRM application. A successful CRM strategy is primarily determined by the quality of information residing in the application. High quality information is essential to a company that manages its sales and marketing goals using a CRM system.


    چکیده فارسی:

    ضروری‌ترین و اساسی‌ترین کلید برای هر سرمایه‌گذاری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عبارتست از کیفیت اطلاعات. حتی پیچیده‌ترین سیستم در جهان نیز بدون داشتن اطلاعاتی با کیفیت بالا در سیستم، درنهایت با شکست مواجه خواهد شد.
    در دنیای کسب‌وکار امروز که در آن اطلاعات، ارز نهایی است، کسانی که اطلاعات آن‌ها کیفیت بیش‌تری داشته باشد، به همان میزان صاحب اطلاعات ارزشمندتر و قوی‌تری خواهند بود.
    اطلاعات خوب و صحیح مهم‌ترین عامل در تعیین میزان موفقیت یک شرکت در استفاده از اپلیکیشن CRM است. یک استراتژی CRM موفق در درجه‌ی اول با کیفیت اطلاعات موجود در آن تعیین می‌شود. اطلاعات با کیفیت بالا برای شرکتی که فروش و بازاریابی خود را با استفاده از یک سیستم CRM مدیریت می‌کند، مهم و حیاتی است.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 70 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات