دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش تعدیلی اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • نقش تعدیلی اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش تعدیلی اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 130 ( 2014 ) 515 – 523


    نویسنده:

    Abdallah KH Alsaad, Rosli Mohamad, Noor Azizi Ismail


    چکیده انگلیسی:

    B2B E-commerce (B2B EC) is a technology that supports relationship between business partners. In adopting such technology, power exercise plays a crucial role. Misunderstood power exercised within B2B EC may generate unrealistic or inaccurate outcomes. Unfortunately, the role of power exercise is nearly ignored in B2B EC adoption literature. In response, using the Resources-Dependency-Theory (RDT) and Diffusion-Innovation-Theory (DIT), this paper argues on the interaction between the influence of innovation characteristics and power exercise, so as to explain B2B EC adoption. This proposition could improve understanding B2B EC adoption and help to resolve inconsistency of findings in the literature.
    Keywords: Adoption decision | E-busines | B2B E-commerce | Jordan | Power exercise


    چکیده فارسی:

    تجارت الکترونیک B2B (B2B EC) تکنولوژی‌ای است که ارتباط بین شرکا در کسب‌و کار را پشتیبانی می‌کند. در اتخاذ چنین تکنولوژی‌ای، اعمال قدرت نقش حیاتی دارد. استفاده از اعمال قدرتی که درک ناصحیحی از آن شده است، در B2B EC ممکن است خروجی‌های غیرواقعی و یا نادرستی تولید کند. متاسفانه، نقش اعمال قدرت تقریبا در ادبیات اتخاذ B2B EC نادیده گرفته شده است. در نتیجه، این مقاله با استفاده از تئوری وابستگی منابع (RDT) و تئوری انتشار نوآوری (DIT) در مورد تعامل بین برتری ویژگی‌های نوآوری و اعمال قدرت بحث می‌کند، و سپس به توضیح آن در اتخاذ B2B C می‌پردازد. این قضیه می‌تواند درک از اتخاذ B2B EC را بهبود بخشیده و به حل ناسازگاری یافته‌های موجود در نوشته‌های مربوطه (کارهای قبلی) کمک کند.
    کلمات کلیدی: تصمیم اتخاذ | کسب‌وکار الکترونیکی | تجارت الکترونیک B2B | Jordan | اعمال قدرت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 100 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات