دانلود مقاله و خرید ترجمه:تحقیقی بر نوآوری مدل کسب و کار در دوره‌ی تجارت الکترونیک
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • تحقیقی بر نوآوری مدل کسب و کار در دوره‌ی تجارت الکترونیک

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تحقیقی بر نوآوری مدل کسب و کار در دوره‌ی تجارت الکترونیک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Research on Business Model Innovation of E-Commerce Era


    منبع:

    International Journal of Business and Social Science Vol. 5, No. 8; July 2014


    نویسنده:

    Yaqi Guo, HU Jun


    چکیده انگلیسی:

    E-commerce is a new business model in the world; it has triggered a major change in the mode of production of the whole world. With the rapid development of enterprise information technology and Internet technology, ecommerce has become a key means of modern enterprise competition. Faced with increasingly severe limit of resource and increasingly prosperous environment of e-commerce, a variety of business model innovation which spawned out by E-commerce has become a hot market competition. Currently the idea of SMEs to reduce costs and improve efficiency awareness through business model innovation increased significantly. Entrepreneurs are the main promoters of e-commerce and business model innovation, the governments encouragement and support are the political guarantees of e-commerce and business model innovation. E-commerce and business model innovation are important for enterprise development and promoting economic restructuring and upgrading. Based on this, the paper analyzes the impact of e-commerce environment for enterprise traditional business model .The economic basis of business model innovation, the dynamic mechanism and the thought of business model innovation.
    Keywords: e-commerce | business model | Innovation


    چکیده فارسی:

    تجارت الکترونیک یک مدل کسب و کار جدید در جهان است؛ که تغییر بزرگی در وضعیت تولید در سر تاسر جهان بوجود آورده است. با پیشرفت سریع فناوری اطلاعات سازمانی و تکنولوژی اینترنت، تجارت الکترونیک به یک وسیله کلیدی برای رقابت سازمانی مدرن تبدیل شده است. در مواجهه با محدودیت فزاینده و شدید منابع و محیط تجارت الکترونیک با نرخ فزاینده موفقیت، نوآوری مدل کسب و کار متنوعی که ناشی از تجارت الکترونیک می‌باشند، به یک رقابت بازاری گرم تبدیل شده است. هم اکنون ایده‌ی SME ها برای کاهش هزینه‌ها و بهبود بهره‌وری آگاهی از طریق نوآوری مدل کسب و کار بطور چشم‌گیری افزایش یافته است. کارآفرینان، مروجان اصلی تجارت الکترونیک و نوآوری ندل مسب و کار هستند، تشویق و پشتیبانی دولت تضمین‌های سیاسی تجارت الکترونیک و نوآوری مدل کسب و کار هستند. تجارت الکترونیک و نوآوری مدل کسب و کار برای توسعه سرمایه‌گذاری و ترغیب برای اصلاح و بروزرسانی ساختار اقتصادی، مهم می‌باشد. بر این اساس ، این مقاله تاثیر محیط تجارت الکترونیک بر مدل کسب و کار سنتی شرکت، پایه‌های اقتصادی نوآوری مدل کسب و کار، مکانیزم‌های پویا و اندیشه ی نوآوری مدل کسب و کار را تحلیل می‌کند.
    کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک | مدل کسب و کار | نوآوری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 16

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 48 کیلوبایت


    قیمت: 22000 تومان  19800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات