دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر رضایت برند، اعتماد و تعهد برند بر وفاداری و نیت خرید مجدد
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تاثیر رضایت برند، اعتماد و تعهد برند بر وفاداری و نیت خرید مجدد

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر رضایت برند، اعتماد و تعهد برند بر وفاداری و نیت خرید مجدد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 58 ( 2012 ) 1395 – 1404


    نویسنده:

    Aysel Erciş, Sevtap Ünal, F. Burcu Candan, Hatice Yıldırım


    چکیده انگلیسی:

    In this research, the effect of the variables including brand value, brand equity, brand quality, brand satisfaction, brand trust and brand commitment on brand loyalty and repurchase intentions was investigated. The perceived equity, value and quality were determined to be input variables; brand satisfaction, trust, affective commitment and continuance commitment were determined to be intervening variables; repurchase intentions and loyalty were determined to be output variables. A survey was conducted to rand equity, value and quality had no effect on brand satisfaction, but had an effect on trust. It was determined that brand satisfaction had an effect only on affective commitment, and trust had an effect both on affective commitment and continuance commitment. Additionally, the effect of affective commitment on repurchase intention and loyalty was seen, but the effect of continuance commitment on repurchase intention and loyalty was not seen.
    Keywords: Brand commitment | Satisfaction | Trust | Repurchase Intention | Loyalty


    چکیده فارسی:

    در این تحقیق، تاثیر متغیرهای ارزش برند، انصاف برند، کیفیت برند، رضایت‌ برند، اعتماد برند و تعهد برند بر روی وفاداری برند و نیت‌های خرید مجدد، بررسی شده است. متغیرهای انصاف، ارزش و کیفیت بعنوان متغیرهای ورودی تعیین شده‌اند؛ رضایت برند، اعتماد، تعهد عاطفی و تعهد مستمر، بعنوان متغیرهای میانی در نظر گرفته شده‌اند؛ نیت‌ خرید مجدد و وفاداری نیز متغیرهای خروجی هستند. یک بررسی بر روی دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل دانشگاه آتاتورک انجام شده است. بر طبق نتایج تحقیق، مشخص شد که انصاف ، ارزش و کیفیت برند هیچ تاثیری بر روی رضایت برند ندارند، ولی بر اعتماد تاثیر می‌گذارند. مشخص شد که رضایت برند تنها بر تعهد عاطفی تاثیر دارد، و اعتماد بر هر دو مورد تعهد عاطفی و تعهد مستمر، اثرگذار است. بعلاوه، تاثیر تعهد عاطفی بر نیت خرید مجدد و وفاداری دیده شد، ولی تاثیری از تعهد مستمر بر روی نیت خرید مجدد مشاهده نشد.
    "کلمات کلیدی: تعهد برند | رضایت‌مندی | اعتماد | نیت خرید مجدد | وفاداری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 123 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات