دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی سطح توانایی  مدیریت دانش  موسسات آموزش عالی : مطالعه موردی در مغولستان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر- دبی  

برای مشاهده جزییات بر روی اینجا کلیک کنید

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • ارزیابی سطح توانایی مدیریت دانش موسسات آموزش عالی : مطالعه موردی در مغولستان

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی سطح توانایی مدیریت دانش موسسات آموزش عالی : مطالعه موردی در مغولستان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Knowledge management capability level assessment of the higher education institutions: Case study from Mongolia


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 174 ( 2015 ) 3633 – 3640


    نویسنده:

    Bolormaa Demchig


    چکیده انگلیسی:

    Main purpose of this study is to conduct an assessment of knowledge management (KM) capability and to determine the current position of the knowledge management maturity of one of the higher education institutions of Mongolia. This study utilizes the Kulkarni and Freeze’s (2004) organizational knowldegde capability areas and Knowledge Management Capability Assessment (KMCA) model for the assessment. The findings and context of this study indicates that, as a whole, the university’s current knowledge management capability maturity falls on the Level 1 of the KM Maturity. The study shows that both organizational knowdegde capability areas and KMCA model suggested by Kulkarni and Freeze (2004) are applicable to the higher education context.
    Keywords: Organizational knowledge areas | Knowledge Management | Knowledge Management Maturity | Knowledge Management Capability Assessment model | Higher education institutions.


    چکیده فارسی:

    هدف اصلی این مطالعه , ارزیابی قابلیت و توانایی مدیریت دانش (KM) و تعیین موقعیت فعلی بلوغ مدیریت دانش یکی از موسسات آموزش عالی کشور مغولستان است. این مطالعه از حوزه ی قابلیت دانش سازمانی Kulkarni (2004) و مدل قابلیت مدیریت دانش برای ارزیابی , استفاده میکند . یافته ها ی این مطالعه نشان می دهد که , در کل , بلوغ قابلیت مدیریت دانش کنونی دانشگاه ها به سطح 1 از بلوغ KM , رسیده است . این مطالعه نشان می دهد که هر دو حوزه ی قابلیت دانش سازمانی و مدل KMCA پیشنهاد شده توسط Kulkarni و Freeze (2004) در حوزه ی آموزش عالی , قابل اجرا هستند .
    کلمات کلیدی: حوزه دانش سازمانی | مدیریت دانش | بلوغ مدیریت دانش | مدل ارزیابی ظرفیت مدیریت دانش | موسسات آموزش عالی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 15

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 171 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات