دانلود مقاله و خرید ترجمه:مطالعه ای در مورد تغییر باند ترافیکی (تغییر مسیر  و یا لاین )  و تاثیر آن بر کارایی و یا بازده ترافیکی , ایمنی و اثرات زیست محیطی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت ترافیک
  • مطالعه ای در مورد تغییر باند ترافیکی (تغییر مسیر و یا لاین ) و تاثیر آن بر کارایی و یا بازده ترافیکی , ایمنی و اثرات زیست محیطی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مطالعه ای در مورد تغییر باند ترافیکی (تغییر مسیر و یا لاین ) و تاثیر آن بر کارایی و یا بازده ترافیکی , ایمنی و اثرات زیست محیطی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Studies of vehicle lane-changing dynamics and its effect on traffic efficiency, safety and environmental impact


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Physica A 467 (2017) 41–58


    نویسنده:

    Xiang Li , Jian-Qiao Sun


    چکیده انگلیسی:

    Drivers often change lanes on the road to maintain desired speed and to avoid slow vehicles, pedestrians, obstacles and lane closure. Understanding the effect of lane-changing on the traffic is an important topic in designing optimal traffic control systems. This paper presents a comprehensive study of this topic. We review the theory of microscopic dynamic car-following models and the lane-changing models, propose additional lane-changing rules to deal with moving bottleneck and lane reduction, and investigate the effects of lane-changing on the traffic efficiency, traffic safety and fuel consumption as a function of different variables including the distance of the emergency sign ahead of the lane closure, speed limit, traffic density, etc. Extensive simulations of the traffic system have been carried out in different scenarios. A number of important findings of the effect of various factors on the traffic are reported. These findings provide guidance on the traffic management and are important to the designers and engineers of modern highway or inner city roads to achieve high traffic efficiency and safety with minimum environmental impact.
    Keywords: Traffic system | Vehicle lane-changing | Traffic fuel efficiency | Traffic safety | Lane reduction | Moving bottleneck


    چکیده فارسی:

    رانندگان اغلب مسیر حرکت خودشان را در جاده ها , برای حفظ سرعت مورد نظر و برای جلوگیری از کند حرکت کردن وسایل نقلیه، رد کردن موانع و گاها به علت بسته شدن ان مسیر , تغییر میدهند . درک اثر تغییر لاین در ترافیک , یک موضوع مهم در طراحی سیستم بهینه کنترل ترافیک است. این مقاله , مطالعه جامعی را از این موضوع ارائه میکند . ما نظریه ی پویا و در حد مقیاس خرد مربوط به مدل های تعیقیب خودرو (حرکت خوردرو پشت سر هم و با فاصله ی ایمنی ) و مدل های تغییر لاین ، را بررسی میکنیم و قوانین جدید را در مورد تغییر لاین به منظور مقابله با حرکت در تنگنا ویا موانع و کاهش خطوط حرکتی پیشنهاد میکنیم و در نهایت اثرات تغییر مسیر حرکتی را در بهره وری ترافیک، ایمنی ترافیک و مصرف سوخت به عنوان یک تابع از متغیرهای مختلف از جمله فاصله از علامت ها و یا تابلوهای اورژانسی، سرعت مجاز، تراکم ترافیک، و غیره بررسی میکنیم . شبیه سازی های گسترده ای از سیستم حمل و نقل در حالات مختلف انجام شده است. تعدادی از یافته های مهم , اثرعوامل مختلف را بر ترافیک گزارش کرده اند . این یافته ها راهنمایی هایی درزمینه ی مدیریت ترافیک ارائه کرده اند که برای طراحان و مهندسان بزرگراه های مدرن و یاجاده های داخلی شهری برای رسیدن به کارایی بالا در زمینه ی ترافیک و ایمنی با حداقل های اثرات منفی زیست محیطی , اهمیت دارد .
    کلمات کلیدی: سیستم ترافیک | تغییر لاین خودرو | بهره وری سوخت ترافیک | ایمنی ترافیک | کاهش خط | تنگناهای حرکتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 18
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 48

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 2088 کیلوبایت


    قیمت: 45000 تومان  40500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-ترافیک
موضوعات