دانلود مقاله و خرید ترجمه:توالی رضایت شغلی چند وجهی در  میان  فروشندگان کسب و کار به کسب و کار و کسب و کار به مصرف کننده: تجزیه و تحلیل چند گروهی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • توالی رضایت شغلی چند وجهی در میان فروشندگان کسب و کار به کسب و کار و کسب و کار به مصرف کننده: تجزیه و تحلیل چند گروهی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    توالی رضایت شغلی چند وجهی در میان فروشندگان کسب و کار به کسب و کار و کسب و کار به مصرف کننده: تجزیه و تحلیل چند گروهی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Sequencing of multi-faceted job satisfaction across business-to-business and business-to-consumer salespeople: A multi-group analysis


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research 70 (2017) 153–159


    نویسنده:

    Nathaniel N. Hartmann, Brian N. Rutherford , JungKun Park


    چکیده انگلیسی:

    Advancements in the multi-faceted business-to-business job satisfaction literature suggest the facets are sequenced. This research examines the robustness of this sequencing within business-to-business salespeople in addition to assessing the generalizability of the sequencing to business-to-consumer salespeople. The results provide a large degree of support for the robustness of the sequencing as well as its generalizability. The results also suggest that the relationship between satisfaction with customer and satisfaction with work is more positive in business-to-business salespeople, and that the relationship between satisfaction with pay and satisfaction with work is more positive in business-to-consumer salespeople.
    Keywords: Multi-faceted job satisfaction | Salespeople | Business-to-business | Business-to-consumer | Satisfaction facet sequencing


    چکیده فارسی:

    یشرفت در ادبیات رضایت شغلی چند وجهی کسب و کار به کسب و کار جنبه های توالی انرا نشان میدهد. این پژوهش به بررسی استحکام توالی رضایت در فروشندگان کسب و کار به کسب و کار وعلاوه بر ان ارزیابی توالی رضایت در میان فروشندگان کسب و کار به مصرف کننده میپردازد . نتایج نیرومندی توالی و همچنین تعمیم آن را نشان میدهند .همچنین نشان می دهند که رابطه ی موجود میان رضایت مشتری و با رضایت از کار در فروشندگان کسب و کار به کسب و کار ، و رابطه بین رضایت از حقوق و رضایت از کار درفروشندگان کسب و کار به مصرف کننده فروشندگان , مثبت تر است.
    کلمات کلیدی: رضایت شغلی چند وجهی | فروشندگان | تجاری-تجاری | تجاری-مشتری | توالی جنبه رضایت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 238 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات