دانلود مقاله و خرید ترجمه:رویکرد ارتباطاتی بازاریابی در عصر دیجیتال: دستورالعمل مدیریتی جهت یکپارچه سازی رسانه های  اجتماعی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • رویکرد ارتباطاتی بازاریابی در عصر دیجیتال: دستورالعمل مدیریتی جهت یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رویکرد ارتباطاتی بازاریابی در عصر دیجیتال: دستورالعمل مدیریتی جهت یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A marketing communications approach for the digital era: Managerial guidelines for social media integration


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Business Horizons Volume 58, Issue 5, September–October 2015, Pages 539–549


    نویسنده:

    Ginger Killian, Kristy McManus


    چکیده انگلیسی:

    Although social media has become a source of interaction between consumers and their favorite brands, surprisingly little academic research has sought to understand how social media is situated within a firm’s existing marketing communications strategy. In the present research, the authors conducted case studies with both managers and agency personnel responsible for making social media decisions in order to understand how managers incorporate social media into an existing marketing communications strategy. Seven in-depth interviews were conducted with these managers to understand their approach to social media, the challenges they face, and the solutions they have implemented. Findings suggest that managers categorize social platforms into four categories: relationship management, news gathering, creativity, and entertainment. Though social platforms differ in purpose, a cohesive brand personality is created across each platform by following the four C’s of integration: consistency, customization, commitment, and caution. Findings offer insights into how brand managers position social media within the communications strategy and utilize different social media platforms to understand and address individual customer needs. The authors also suggest a number of tools to guide implementation and management of social media communications across platforms.
    KEYWORDS: Social media strategy | Customer relationship management | Corporate communications | Integrated marketing communications


    چکیده فارسی:

    اگر چه رسانه های اجتماعی به منبعی از تعامل بین مصرف کنندگان و برندهای مورد علاقه انها , تبدیل شده اند , اما جالب است بدانید که تحقیقات علمی اندکی به دنبال درک این واقعیت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی در استراتژی های ارتباطات بازاریابی موجود در شرکت جای گرفته اند . محققین , در پژوهش حاضر،مطالعه های موردی هم با مدیران وهم پرسنل سازمان مسئول تصمیم گیری در مورد رسانه های اجتماعی به منظور درک اینکه چگونه مدیران ت رسانه های اجتماعی را به استراتژی های ارتباطات بازاریابی موجود , ترکیب میکنند , انجام دادند .هفت مصاحبه عمقی با این مدیران به منظور فهمیدن ویا درک رویکرد انها نسبت به رسانه های اجتماعی، چالش هایی روبرو راه حل هایشان ,صورت گرفت . یافته ها نشان می دهند که مدیران خط مشی و یا پلت فرم های اجتماعی را به چهار دسته تقسیم بندی میکنند که عبارت اند از : مدیریت ارتباط ، جمع آوری اخبار، خلاقیت، و سرگرمی. اگرچه پلت فرم های اجتماعی هدف های متفاوتی دارند , اما باید گفت که یک نام تجاری و یا یک برند منسجم , در سراسر هر پلت فرم با پیروی از چهار C ادغامی ایجاد شده است که عبارت اند از : سازگاری، سفارشی سازی، تعهد، و احتیاط. این یافته ها , بینشی را در این زمینه که چگونه مدیران برندها , رسانه های اجتماعی را درون استراتژی ارتباطات جای میدهند و از پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی به منظوردرک و رسیدگی به نیازهای فردی مشتری استفاده میکنند , ارائه میدهند . محققین همچنین تعدادی از ابزارها را برای هدایت پیاده سازی و مدیریت ارتباطات رسانه های اجتماعی در سراسرخط مشی , پیشنهاد میدهند .
    کلید واژه ها : استراتژی رسانه های اجتماعی | مدیریت ارتباط با مشتری | ارتباطات تجاری | ارتباطات یکپارچه بازاریابی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 96 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات