دانلود مقاله و خرید ترجمه:کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر  تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Service quality and price perception of service: Influence on word-of-mouth and revisit intention


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Air Transport Management 52 (2016) 42-54


    نویسنده:

    Chih-Hsing Sam Liu, Tingko Lee


    چکیده انگلیسی:

    Drawing on an overarching framework of marketing theory, this study develops and tests an integrated model of service quality that explicates the affective mechanisms through which service quality is associated with price perception of service (e.g., monetary price and behaviour price), word of mouth (WOM) and revisit intention. In a sample of 484 low-cost airline passengers, we found service quality to be related to increased price perception of service as a result of increasing passengers WOM, which also creates success in this regard by increasing their revisit intention. Moreover, it is not surprising that there was a positive relationship between service quality and WOM mediated by perceived value of monetary price. The theoretical and empirical implications of these results are discussed.
    Keywords: Service quality | Price perception of service | WOM | Revisit intention


    چکیده فارسی:

    با ترسیمِ چارچوبی فراگیر از نظریه بازاریابی، این مطالعه مدلی یکپارچه از کیفیت خدمات را توسعه و آزمایش می نماید که مکانیسم عاطفی را از طریق کیفیت خدمات با درک از قیمت خدمات (به عنوان مثال، هزینه پولی و هزینه رفتاری)، تبلیغات دهان به دهان ( WOM) و قصد بازدید مجدد را به وضوح توضیح می دهد. در نمونه ای از 484 مسافر از خطوط هوایی کم هزینه، ما کیفیت خدمات را در جهت افزایش درک قیمت خدمات برپا داشتیم که در نتیجه با افزایش WOM مسافران، و همچنین ایجاد موفقیت در این زمینه با افزایش قصد بازدید مجدد در ارتباط بود. علاوه بر این، تعجب آور نیست که یک رابطه مثبت بین کیفیت خدمات و WOM واسطه ای با ارزش درک شده از هزینه پولی وجود داشته باشد. مفاهیم نظری و تجربی از این نتایج مورد بحث قرار خواهند گرفت.
    کلمات کلیدی: کیفیت خدمات | درک قیمت خدمات | WOM | قصد بازدید مجدد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 517 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer