دانلود مقاله و خرید ترجمه:متنوع سازی و کنترل خانوادگی به عنوان عوامل تعیین کننده عملکرد: مطالعه ای روی گروههای تجاری فهرست شده
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • متنوع سازی و کنترل خانوادگی به عنوان عوامل تعیین کننده عملکرد: مطالعه ای روی گروههای تجاری فهرست شده

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    متنوع سازی و کنترل خانوادگی به عنوان عوامل تعیین کننده عملکرد: مطالعه ای روی گروههای تجاری فهرست شده


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Diversification and family control as determinants of performance: A study of listed business groups


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - European Research on Management and Business Economics 23 (2017) 46–54


    نویسنده:

    Alejandro Hernández-Trasobares , Carmen Galve-Górriz


    چکیده انگلیسی:

    The study analyses the individual and joint impact of family control and diversification on the performance of major Spanish corporations, considering the nature of the ultimate owner of non-family groups. The study uses a sample of ninety-nine Spanish corporations, each comprising a parent company listed on the stock exchange and a set of subsidiaries. Heckman’s two-step correction is used to eliminate selection bias and the endogeneity of family ownership. Different models are contemplated in which we analyse the impact of both diversification and the family nature of a business on performance, established as Tobin’s q-value. The results show how family control has a negative impact on Tobin’s q-value, and that differences are greater between family groups and non-family groups controlled by banks and/or foreign agents. They also show how diversification does not affect the creation of value either individually or considering the possible moderating effect of family ownership.
    Keyword: Family firm | Business group | Diversification | Performance | Ultimate owner


    چکیده فارسی:

    این مطالعه با توجه به هویت مالک نهایی گروههای غیر خانوادگی، تاثیر فردی و مشترک کنترل خانوادگی و تنوع را روی عملکرد شرکتهای مهم اسپانیایی تحلیل می کند. این مطالعه از یک نمونه ای شامل 99 شرکت اسپانیایی که هر شرکت شامل یک شرکت مادر فهرست شده در بازار بورس سهام و یک سری شرکتهای تابعه می باشد، استفاده می کند. از تصحیح دو – مرحله ای هکمن برای حذف انحراف در انتخاب و درون زایی مالکیت خانوادگی استفاده می شود. مدلهای مختلفی درنظر گرفته می شوند که در آنها ما هم تاثیر تنوع و هم تاثیر هویت خانوادگی یک کسب و کار را روی عملکرد تحلیل می کنیم که به صورت مقدار q توبین مشخص می شود. نتایج نشان می دهد که چگونه کنترل خانوادگی یک تاثیر منفی روی مقدار q توبین دارد و اختلافات بین گروههای خانوادگی و گروههای غیر خانوادگی کنترل شده توسط بانکها و آژانس ها خارجی زیاد است. آنها همچنین نشان می دهند که چگونه تنوع به صورت انفرادی بر خلق ارزش اثر نمی گذارد یا تاثیر واسطه ای احتمالی مالکیت خانوادگی مورد ملاحظه قرار می گیرد.
    کلیدواژه ها: شرکت خانوادگی | گروه تجاری | تنوع | عملکرد | مالک نهایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 368 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات
footer