دانلود مقاله و خرید ترجمه:درک ارتباط بین رضایت ارتباطی، درک عدالت و رفتار شهروندی سازمانی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • درک ارتباط بین رضایت ارتباطی، درک عدالت و رفتار شهروندی سازمانی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    درک ارتباط بین رضایت ارتباطی، درک عدالت و رفتار شهروندی سازمانی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Understanding the link between communication satisfaction, perceived justice and organizational citizenship behavior


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research 70 (2017) 214–223


    نویسنده:

    Sow Hup Joanne Chan, Ho Yan Isabella Lai


    چکیده انگلیسی:

    This study broadens the application of the justice and OCB concepts beyond pay and job satisfaction to capture previously uninvestigated effects by examining the link between communication satisfaction (CS), perceived justice, and organizational citizenship behaviors (OCB) among Chinese employees. We predict perceived justice will mediate the relationship between CS and OCB. We also predict CS will mediate the relationship between perceived justice and OCB. Quantitative analyses were used to analyze the relationships. FsQCA was used as an additional technique to test the mediating effect. Results show that OCB were influenced by CS and perceived justice. CS is a mediator between perceived justice and OCB. Perceived justice is not a mediator between CS and OCB. The finding points to the need for enhancing communication practices and creating a fair working environment in order to encourage discretionary behaviors. Theoretical and practical implications are discussed along with the limitations.
    Keywords: Communication satisfaction | Human resources | Justice perceptions | Macau | Organizational citizenship behaviors


    چکیده فارسی:

    این مطالعه , استفاده از مفاهیم عدالت و رفتار شهروندی سازمانی را فراتر از حقوق و رضایت شغلی به منظور فهمیدن اثرات بررسی نشده ی قبلی با ارزیابی رابطه ی موجود میان رضایت ارتباطی (CS)، عدالت درک شده و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) در میان کارمندان چینی , گسترش ویا به عبارتی بسط میدهد . ما پیش بینی کردیم که عدالت درک شده , رابطه میان CS و رفتار شهروندی سازمانی و همچنین CS , رابطه بین عدالت درک شده و رفتار شهروندی سازمانی را متعادل خواهد کرد . برای تحلیل اینگونه از روابط , از تحلیل های کمی استفاده شد.و FsQCA به عنوان یک روش اضافی برای بررسی اثر واسطه ای انها استفاده شد . نتایج نشان می دهد که رفتار شهروندی سازمانی تحت تاثیر CS و عدالت درک شده است و CS یک میانجی بین عدالت درک شده و رفتار شهروندی سازمانی میباشد . عدالت ادراک شده یک میانجی ویا واسطه بین CS و رفتار شهروندی سازمانیست . یافته ها به نیاز به افزایش شیوه های ارتباطات و ایجاد یک محیط کاری عادلانه به منظور تشویق رفتارهای اختیاری اشاره دارند . مفاهیم نظری و عملی مورد بحث قرار گرفته در اینجا , با محدودیت هایی همراه است .
    کلیدواژه ها: رضایتمندی ارتباطی | منابع انسانی | مشاهدات عدالت | ماکائو | رفتارهای شهروندی سازمانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 1394 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات