دانلود مقاله و خرید ترجمه:رویکرد جدید دوگانه ی برند گرایی (گرایش به نام تجاری): هماهنگی و وسواس
20 درصد تخفیف مقالات به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

20% تخفیف مقالات ترجمه شده از 2 تا 25 فروردین 96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت
  • رویکرد جدید دوگانه ی برند گرایی (گرایش به نام تجاری): هماهنگی و وسواس

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رویکرد جدید دوگانه ی برند گرایی (گرایش به نام تجاری): هماهنگی و وسواس


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A new dualistic approach to brand passion: Harmonious and obsessive


    منبع:

    elsevier - Journal of Business Research 67 (2014) 2657–2665


    نویسنده:

    Krist R. Swimberghe , Marina Astakhova , Barbara Ross Wooldridge


    چکیده انگلیسی:

    Brand passion is increasingly seen as the ultimate emotional connection between the consumer and a brand. Limited previous research relied exclusively on Sternberg's triangular interpersonal theory in developing the brand passion concept. This research paper integrates consumer brand identity theory, refines the definition of brand passion, and proposes a dualistic approach to brand passion which distinguishes between two different types of brand passion: harmonious and obsessive. Four separate studies confirm the existence of harmonious and obsessive passion in a consumer–brand context and begin to develop a nomological network of both antecedent and outcome variables for each type of brand passion. This research demonstrates that the conceptualization of consumer passion for a brand is much more complex than previously suggested. Keywords: Brand passion Harmonious brand passion Obsessive brand passion Consumer–brand identity theory


    چکیده فارسی:

    گرایش فزاینده به برند (نام تجاری) به دلیل رابطه عاطفی ای است که بین مشتری و محصول ایجاد میشود. تحقیقات محدودی تنها بر اساس تئوری مثلثی استرنبرگ در تبیین و توضیح مفهوم برندگرایی انجام یافته اند. مطالعه حاضر تئوری تشخیص برند توسط مشتری را تکمیل کرده، مفهوم اصلی برند گرایی را بسط و توضیح داده، و رویکرد دوگانه ای را نسبت به برند گرایی به منظور تفکیک دو نوع مختلف برند گرایی یعنی هماهنگی و وسواس ارائه میدهد. چهار مطالعه جداگانه وجود تمایل به هماهنگی و وسواس را در رابطه بین مشتری و محصول تایید میکنند، هریک از این مطالعات کار خود را با بسط و توسعه یک شبکه قانونی با توجه به پیشینه و خروجی متغیرها برای هر نوع از برند گرایی ها آغاز کرده و پیش میبرند. مطالعه حاضر تلاش دارد تا مشخص کند که درک صحیح سلایق مشتری و گرایش وی به یک برند خاص بسیار پیچیده تر از آن است که قبلا تصور می شده است. کلمات کلیدی: برند گرایی، برند گرایی هماهنگ، برند گرایی وسواسی، نظریه هویت مصرف کننده-برند


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 537 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  28000 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت
موضوعات