دانلود مقاله و خرید ترجمه:رویکرد بازاریابی در پژوهش مربوط به رفاه سالمندان
28 صفر

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • رویکرد بازاریابی در پژوهش مربوط به رفاه سالمندان

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رویکرد بازاریابی در پژوهش مربوط به رفاه سالمندان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing Approach to the Research of Older Adults’ Well-being


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 214 ( 2015 ) 911 – 915


    نویسنده:

    Irina Kashchuk*, Lubov Ivankina


    چکیده انگلیسی:

    The article analyses the possibility of usage of marketing approach for older adults’ well-being study. Key marketing research indicators are defined for studying older adults’ needs, behavior and ensuring continuous well-being. The authors define dependence of the needs and behavior of older people on the territory where they live. It is proposed to determine the main parameters and indicators of older adults’ well-being by the territory (region, city) segmentation. The model of the relationship of well-being indicators with main features of different methods of segmentation and marketing research is developed.
    Keywords: marketing research | marketing | well-being | older adults | segmentation | needs


    چکیده فارسی:

    این مقاله به تجزیه و تحلیل امکان استفاده از رویکرد بازاریابی در پژوهش مربوط به رفاه سالمندان می پردازد. شاخص های کلیدی تحقیقات بازاریابی نیز به منظور مطالعه نیاز ها و رفتار سالمندان و همچنین حصول اطمینان از تداوم رفاه سالمندان تعریف شده اند. نویسنده همچنین وابستگی رفتار ها و نیاز های سالمندان را محلی که آنها در آنجا زندگی می کنند را نیز مورد بررسی قرار داده است. پیشنهاد می شود که پارامتر های اصلی و شاخص های مربوط به رفاه سالمندان به وسیله محل (منطقه و شهر ) زندگی آنها تعیین شود. مدل ارتباط شاخص های رفاه با ویژگی های اصلی روش های مختلف پژوهش بازاریابی نیز بسط داده شده است.
    کلمات کلیدی: تحقیقات بازاریابی | بازاریابی | رفاه | افراد مسن | تقسیم بندی | نیازها


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 11

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 48 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات