دانلود مقاله و خرید ترجمه:بهینه سازی مسیر یابی برای کشتی های باربری متعدد در شبکه های هاب و پره
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مسیریابی
  • بهینه سازی مسیر یابی برای کشتی های باربری متعدد در شبکه های هاب و پره

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بهینه سازی مسیر یابی برای کشتی های باربری متعدد در شبکه های هاب و پره


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Routing optimization for multi-type containerships in a hub-and-spoke network


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition)Volume 2, Issue 5, October 2015, Pages 362–372


    نویسنده:

    Mingjun Ji, Lixin Shen, Baishun Shi, Yanyan Xue, Fei Wang


    چکیده انگلیسی:

    This paper considers the ship routing optimization problem in a hub-and-spoke network. A routing optimization model for multi-type containerships with time deadlines is established, and the target is to minimize the total cost, which consists of the total travelling cost, total service cost and total waiting cost. The model is set up through an improved genetic algorithm. The study data are from the Pearl River Delta region of China, which include 1 hub port and 29 feeder ports and have a population of 30 million. Result shows that when the iteration time reaches 190, the total cost comes to 521 thousand yuan near the optimal value. There are 6 routes, including 3 containerships of 100 TEU, 2 containerships of 150 TEU and 1 containership of 200 TEU. At the same time, in the single-type containerships case, there are 7 routes, and when the iteration time reaches 120, the total cost comes to 573 thousand yuan, which is close to the optimal value. Comparing the two cases, it shows that the model for multi-type containerships with time deadlines is reasonable, and the algorithm is practicable. In the last, three factors, which may affect the total cost to carry out sensitivity analysis are chosen. It shows that time deadline, containership capacity and cargo handling capacity of each port have significant influence on the total cost. It is also shown that the total cost for multi-type containerships is always less than that for the single-type containerships.
    Keywords: Shipping | Containership | Routing optimization | Genetic algorithm | Sensitivity analysis


    چکیده فارسی:

    این مقاله مسله بهینه سازی مسیر یابی کشتی باری در شبکه هاب و پره را مدنظر قرار میدهد. مدل بهینه سازی مسیریابی برای کشتیهای باری متعدد با مهلت زمانی ایجاد شده و هدف به حداقل رساندن کل هزینه هاست که شامل کل هزینهای رفت و برگشت، هزینه کل خدمات، و کل هزینه های انتظار است. این مدل از طریق الگوریتم ژنتیک بهبود یافته است. داد ههای مطالعه از منطقه دلتا رود مروارید چین گرفته شده اند که شامل 1 بندر هاب و 29 بندر فیدر است که جمعیت آن 30 میلیون نفر است. نتایج نشان میدهد زمانیکه تعداد تکرار به 190 بار میر سد کل هزینه ها 521 هزار یوان نزدیک به مقدار بهینه می رسد. بنابراین 6 مسیر، شامل 3 کشتی باری 100TEU، 2 کشتی باری 150 TEU، و 1 کشتی باری 200TEU است. در همان زمان، در مورد کشتی های باری تکی 7 مسیر وجود دارد و زمانیکه تکرار به 120 بار میرسد، کل هزین ها 573 هزار یوان میشود، که نزدیک به مقدار بهینه است. در مقایسه با دو مورد، نشان داده شده است که مدل برای کشتی باری متعدد با مهلت قانونی منطقی است، و الگوریتم نیز عملی می باشد. در آخرین مورد، سه عامل، که ممکن است کل هزینه ها را برای انجام تحلیل حساسیت تحت تاثیر قرار دهد، انتخاب شوند. نشان داده شده است که مهلت مقرر ظرفیت کشتی باری و ظرفیت حمل بار هر بندر تاثیر قابل توجهی بر کل هزینه ها دارد. نشان داده شده است که کل هزینه ها برای کشتی های باری متعدد همیشه کمتر از کشتی های باری تکی است.
    کلیدواژه ها: کشتیرانی | کشتی حمل کانتینر | بهینه سازی مسیریابی | الگوریتم عمومی | تحلیل حساسیت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 909 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مسیریابی
موضوعات