دانلود مقاله و خرید ترجمه:چگونه بازخورد رو – در- رو بر ارزیابی مهمان ها از خروجی فرآیند همکاری در تولید اثر می گذارد: تغییر دادن یا شکل دادن تجربیان مهمان ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • چگونه بازخورد رو – در- رو بر ارزیابی مهمان ها از خروجی فرآیند همکاری در تولید اثر می گذارد: تغییر دادن یا شکل دادن تجربیان مهمان ها

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چگونه بازخورد رو – در- رو بر ارزیابی مهمان ها از خروجی فرآیند همکاری در تولید اثر می گذارد: تغییر دادن یا شکل دادن تجربیان مهمان ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    How face-to-face feedback influences guest outcome evaluation of co-production: Changing or shaping guest experiences?


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management Perspectives 21 (2017) 59–65


    نویسنده:

    May Irene Furenes, Torvald Øgaard, Olga Gjerald


    چکیده انگلیسی:

    Recent studies of the co-production process have indicated that written feedback influences consumer satisfactionwith their own self-production This study investigatedwhether the use ofmore direct face-to-face feedback might further increase guest satisfaction with own self-production when involved in food and drink preparation activities. Two experimentswere conducted to compare two different types of verbal feedback. Onewas relatively neutral while the second one was more enthusiastic. The latter was more significantly appreciated, and it reinforced the attractiveness of verbal over written feedback. The experiments were designed based on the selfpresentation theory. The ways inwhich respondents in two experiments presented themselves is also discussed.
    Keywords: Co-production | Face-to-face feedback | Consumer outcome evaluation | Self-presentation | Experiments


    چکیده فارسی:

    مطالعات اخیر بر روی فرآیند همکاری در تولید نشان داده اند که بازخورد مکتوب بر رضایتمندی مشتری از تولید شخصی خود اثر می گذارد. این مطالعه ارزیابی کرده است که وقتی که مشتری با در فعالیتهای آماده سازی غذا و نوشیدنی دخیل باشد آیا استفاده از بازخورد رو – در – روی مستقیم تر می تواند میزان رضایتمندی مهمان را از تولید شخصی افزایش بیشتری دهد یا خیر. دو ازمایش جهت مقایسه دو نوع مختلف بازخورد زبانی انجام شد. یک آزمایش نسبتا" خنثی بود درحالیکه آزمایش دوم هیجان انگیزتر بود. آزمایش دوم به صورت قابل توجهی ارزشمندتر بود و جذابیت بازخورد زبانی را دربرابر بازخورد مکتوب تقویت می کند. آزمایش ها برمبنای نظریه خود – ارائه طراحی شدند. بر روی شیوه ای که پاسخ دهنده های دو آزمایش خودشان را معرفی می کنند نیز بحث شد.
    کلیدواژه ها: همکاری در تولید | بازخورد رو – در – رو | ارزیابی خروجی مشتری | خود – ارائه | آزمایشات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 63 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات