دانلود مقاله و خرید ترجمه:نگرش مصرف کننده نسبت به رویکرد بازاریابی علّی یا سببی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • نگرش مصرف کننده نسبت به رویکرد بازاریابی علّی یا سببی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نگرش مصرف کننده نسبت به رویکرد بازاریابی علّی یا سببی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS CAUSE-RELATED MARKETING


    منبع:

    Economic Sciences, 62 (3), 2015, 343-356, DOI 10.1515/aicue-2015-0023


    نویسنده:

    Dubravka SINČIĆ ĆORIĆ*, Marija DROPULJIĆ**


    چکیده انگلیسی:

    The paper presents the development of 5-point Likert scale for measuring attitudes towards cause-related marketing, as well as its application on a sample of Croatian consumers. The results of the research show that respondents are familiar with cause-related marketing and regard it as a good investment in the community. They see cause-related marketing campaigns as a good communication tool; they find a cause to be relevant for their personal involvement in campaigns, although the match between the cause and the product’s characteristics seems to be less important. Finally, respondents do not find the size of the donation to be crucial for their participation in cause-related marketing campaigns, but they find it important to know about the size of the donation. The results of the research can serve to marketing managers, who need to thoroughly consider how to communicate specific elements of campaigns in order to achieve maximum understanding by the target group.
    Keywords: cause-related marketing | Likert scale for measuring attitudes | elements of cause-related marketing campaigns


    چکیده فارسی:

    مطالعه ، توسعه مقیاس پنج نقطه ایی لیکرت را برای سنجش نگرش نسبت به بازاریابی علّی یا علتی ، و همچنین کاربرد آن در مطالعه ایی که روی نمونه هایی از مصرف کنندگان در کرواسی انجام شده را نشان میدهد . نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد که پاسخ دهندگان با بازاریابی علّی/ علتی (که از این پس آنرا بازاریابی علی میخوانیم) آشنایی دارند و انرا بعنوان یک سرمایه گذاری خوب در جامعه میشناسند . آنها کمپینهای بازاریابی علّی را بعنوان یک ابزار ارتباطی بسیار خوب مد نظر قرار میدهند ، آنها علت اجتماعی که میتواند به سرمایه گذاری شخصی آنها در کمپین ها مربوط باشد را دریافتند ، گرچه تطبیق بین نگرشی علّی و محصولات بنظر خیلی حایز اهمیت بشمار نمیرود . در نهایت ، پاسخ دهندگان نتوانستند اندازه ی کمک مالی که برای سهیم شدن انها در کمپین های بازاریابی علی را پیدا کنند اما آنها دریافتند که دانستن اندازه ی کمک مالی بسیار حایز اهمیت است . نتایج حاصل از تحقیق انجام شده را میتوان برای مدیران بازاریابی بکاربرد و نیازمند در نظر گرفتن این موضوع است که چگونه عناصر ارتباطی مهم در کمپین ها را میتوان بمنظور دستیابی به حداکثر موارد درک شده بوسیله ی گروه هدف بکار برد .
    واژگان کلیدی : بازاریابی علّی | مقیاس لیکرت برای سنجشِ نگرش | عناصر کمپینهای بازاریابی علّی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 156 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات