دانلود مقاله و خرید ترجمه:کارکنان هتلهای خوشگذرانی تاچه اندازه تمایل/ عدم تمایل به داشتن اختیار دارند؟ یک مورد از شرق مالزی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • کارکنان هتلهای خوشگذرانی تاچه اندازه تمایل/ عدم تمایل به داشتن اختیار دارند؟ یک مورد از شرق مالزی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کارکنان هتلهای خوشگذرانی تاچه اندازه تمایل/ عدم تمایل به داشتن اختیار دارند؟ یک مورد از شرق مالزی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    How willing/unwilling are luxury hotels staff to be empowered? A case of East Malaysia


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management Perspectives 22 (2017) 44–53


    نویسنده:

    Andi Tamsang Binti Andi Kele, Asad Mohsin, Jorge Lengler


    چکیده انگلیسی:

    Empowerment is widely viewed as a dynamic concept to improve service quality and operational efficiency in the hospitality industry. The most effective approaches to empowering employees are not always clear. This paper contributes to the literature by seeking to understand the underlying factors that motivate and demotivate employees willingness to become empowered. Qualitative data was collected through 22 semi-structured interviews with managers, supervisors and employees of four and five-star rated hotels in East Malaysia. In addition to the expected factors such as employees acquired knowledge and psychological empowerment, employees values and beliefs were also found to influence their willingness to become empowered. These findings are important in understanding employee perspectives of empowerment practices in operations contexts of East Malaysian luxury hotels.
    Keywords: Employee empowerment | Luxury hotels | East Malaysia


    چکیده فارسی:

    بخشیدن اختیار به عنوان یک مفهوم پویا برای بهبود کیفیت خدمات و بهره وری عملی به صورت گسترده ای در صنعت مهمانداری مورد نظر قرار می گیرد. مفیدترین دیدگاهها برای اختیار بخشیدن به کارکنان همیشه واضح نیستند. این مقاله ازطریق دنبال کردن درک عوامل اساسی که به تمایل کارکنان جهت صاحب اختیار شدن، انگیزه می دهند یا سلب انگیزه می کنند، درمنابع علمی سهیم است. داده های کیفی ازطریق 22 مصاحبه نیمه - ساختاریافته با مدیران، سرپرستان و کارکنان هتل های دارای رتبه چهار و پنج ستاره در شرق مالزی جمع آوری شدند. علاوه بر عوامل مورد انتظار مثل دانش به دست آمده کارکنان و داشتن اختیار روانشناختی، همچنین پی برده شد که ارزشها و باورهای کارکنان بر تمایل آنها جهت داشتن اختیار اثر می گذارند. این یافته ها در درک دیدگاههای کارکنان درمورد روشهای بخشیدن اختیار در زمینه های عملی در هتلهای خوشگذرانی شرق مالزی مهم هستند.
    کلیدواژه ها: اختیاربخشی به کارکنان | هتلهای خوشگذرانی | شرق مالزی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 36

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 1421 کیلوبایت


    قیمت: 2017 تومان  1815.3 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات