دانلود مقاله و خرید ترجمه:ساختار مقیاس هوشی وکسلر برای کودکان - نسخه چهارم در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده روانشناسی عمومی
  • ساختار مقیاس هوشی وکسلر برای کودکان - نسخه چهارم در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ساختار مقیاس هوشی وکسلر برای کودکان - نسخه چهارم در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Structure of the Wechsler Intelligence Scale for Children – Fourth Edition in a Group of Children with ADHD


    منبع:

    Frontiers in Psychology | May 2016 | Volume 7 | Article 737


    نویسنده:

    Rapson Gomez, Alasdair Vance and Shaun D. Watson


    چکیده انگلیسی:

    Objective: This study used confirmatory factor analysis to examine the factor structure for the 10 core WISC–IV subtests in a group of children (N D 812) with ADHD.
    Method: The study examined oblique four- and five-factor models, higher order models with one general secondary factor and four and five primary factors, and a bifactor model with a general factor and four specific factors.
    Results: The findings supported all models tested, with the bifactor model being the optimum model. For this model, only the general factor had high explained common variance and omega hierarchical value, and it predicted reading and arithmetic abilities.
    Conclusion: The findings favor the use of the FSIQ scores of the WISC-IV, but not the subscale index scores.
    Keywords: WISC-IV | ADHD | factor structure | bifactor model | academic performance


    چکیده فارسی:

    موضوع : این مطالعه تحلیل های فاکتوری تاییدی را برای بررسی ساختار فاکتوری برای 10 هسته ی خرده آزمونهای WISC–IV در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD مورد استفاده قرار می دهند .
    مدل : این مطالعه مدل 5 فاکتوره و 4 فاکتوره ی مورب را بررسی استفاده می کنند ، مدل های با مراتب بالاتر از یک فاکتورکلی متوسطه و 4 تا 5 فاکتور اصلی و یا از یک مدل دو عامله (bifactor ) با یک فاکتور کلی و چهار فاکتور اصلی استفاده می کنند .
    یافته ها : این نتایج از تمامی مدل های تست شده حمایت می کند . مدل bifactor ، مدل مطلوب و بهینه ای است . برای این مدل ، تنها عامل کلی است که دارایی ناسازگاری های مشترکی است که در ادامه در مورد آن توضیح داده خواهد شد .
    نتیجه گیری : به غیر از نمرات شاخص خرده مقیاس ها ، یافته های دیگر ما را برای استفاده از نمرات FSIQ بدست آمده از WISC-IV مساعدت و یاری می کنند .
    کلمات کلیدی: WISC-IV | ADHD | ساختار عاملی | مدل bifactor | عملکرد دانشگاهی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 1015 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
روانشناسی-عمومی
موضوعات