دانلود مقاله و خرید ترجمه:تمایل مدیران و دانشجویان به خود – ارجاعی در انتخاب بخشهای بازار هدف
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر- دبی  

برای مشاهده جزییات بر روی اینجا کلیک کنید

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تمایل مدیران و دانشجویان به خود – ارجاعی در انتخاب بخشهای بازار هدف

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تمایل مدیران و دانشجویان به خود – ارجاعی در انتخاب بخشهای بازار هدف


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Self-reference bias in students and managers selection of target market segments


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 39-48


    نویسنده:

    Luke Greenacre, Victoria Jaeger, James Martin*, Sarah Patrick, Yolanda Nguyen, William Fryer


    چکیده انگلیسی:

    Self-reference is a fundamental aspect of the learning process; all students use themselves as a model to understand others and the things around them. In this paper, we consider how self-reference as a learning technique leads students to unconsciously use themselves as a model for target segments in marketing plans. As many business teachers have probably experienced, students tend to choose to market most products to young adults in their assessments. The act of studying marketing within a business degree should effectively reduce this bias; students should use business and marketing models and empirical approaches as per their teaching when defining a target segment for their marketing plans. What this paper shows, however, is that this self-referential bias remains present in students and even persists among qualified managers working in marketing departments, despite marketing tools and even stereotypes. We identify an immediate practical strategy for business and marketing educators to use to respond to this issue.
    Keywords: Self-reference | Self-referential learning | Business students | Marketing managers | Marketing plans | Target marketing


    چکیده فارسی:

    خود – ارجاعی یک جنبه پایه ای برای فرآیند یادگیری است؛ همه دانشجویان از خودشان به عنوان مدلی برای درک دیگران و اشیای پیرامون خود استفاده می کنند. در این مقاله ما بررسی می کنیم که چگونه خود – ارجاعی به عنوان یک روش یادگیری منجر به این می شود که دانشجویان به صورت ناخودآگاه از خودشان به عنوان مدلی برای بخشهای هدف در طرح های بازاریابی استفاده کنند. ازآنجایی که بسیاری از مدرسان کسب و کار احتمالا" باتجربه هستند، دانشجویان تمایل دارند که در بررسی های خود، بازاریابی اکثر محصولات را برای افراد بزرگسال انجام دهند. اقدام به مطالعه بازاریابی درداخل یک درجه کسب و کار می تواند به صورت موثری این تمایل را کاهش دهد؛ دانشجویان باید به هنگام یک بخش هدف برای طرح های بازرایابی خود، از مدلهای کسب و کار و بازاریابی و دیدگاههای تجربی مطابق با آموزش های خود استفاده کنند. با این حال چیزی که این مقاله نشان می دهد این است که تمایل به خود – ارجاعی علیرغم وجود ابزار بازاریابی و حتی رفتارها و قالب های کلیشه ای، در دانشجویان باقی مانده است و حتی دربین مدیران واجد شرایط که در ادارات بازاریابی کار می کنند مصرّانه پیگیری می شود. ما یک راهبرد فوری عملی را برای مربیان کسب و کار و بازاریابی شاسایی می کنیم تا از آن برای پایخ دادن به این مسئله استفاده کنند.
    کلیدواژه ها: خود – ارجاعی | یادگیری خود – ارجاعانه | دانشجویان کسب و کار | مدیران بازاریابی | طرح های بازاریابی | بازرایابی هدف


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 221 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات