دانلود مقاله و خرید ترجمه:هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی
20 درصد تخفیف مقالات به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

20% تخفیف مقالات ترجمه شده از 2 تا 25 فروردین 96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Spam and Marketing Communications


    منبع:

    ScienceDirect - elsevier - Procedia Economics and Finance 12 ( 2014 ) 265 – 272


    نویسنده:

    Kim Janssens, Nico Nijsten , Robrecht Van Goolen


    چکیده انگلیسی:

    The purpose of this research is to describe how spam has become an issue in marketing communications, considering opinions of the digital marketing sector and Internet users. In-depth interviews were organized with digital marketing experts in order to gain aprofounder understanding in the complex construct of spam. Additionally, a web-based survey explored whether and how Internet users handle spam and privacy online. Survey results unveiled three users segments, each holding specific profiles on concern for personal information exposed online, sharing information online, and particular coping actions against spamming (Buchanan, Paine, Joinson, & Reips, 2006; Smith, Milberg, & Burke, 1996). Keywords: spam; privacy concern; e-marketing; marketing communications


    چکیده فارسی:

    هدف از این تحقیق، بررسی این مسئله است که با در نظر گرفتن عقایدی که در بخش بازاریابی دیجیتال (صفر و یکی-کامپیوتری) و کاربران اینترنتی وجود دارد، چگونه اسپم در ارتباطات بازاریابی به یک معضل تبدیل شده است. مصاحبه های عمیقی با افراد صاحب تجربه در بازاریابی دیجیتالی (کامپیوتری) برنامه ریزی شده است تا فهم عمیق تری در ساختار پیچیده اسپم به دست آید. به علاوه، یک برآورد وب-بنیاد ( مبتنی بر وب) این مسئله را که کدام کاربران اینترنتی و چگونه با اسپم و حریم شخصی برخط (آن لاین) رفتار می کنند ، بررسی کرده است. نتایج این برآورد، سه بخش از کاربران را که هر کدام پروفایل (پرونده اطلاعات شخصی) ویژه ای در مورد نگرانی برای اطلاعات شخصی در معرض دید هنگام برخط بودن، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بر خط و واکنش ویژه مقابله با اسپم شدن (در یافت هرزنامه ها) دارند را آشکار می سازد (بوچان، پانی، جانسن و ریپز، 2006؛ اسمیت، میل برگ و برک، 1996). کلیدواژه ها: اسپم (هرزنامه)؛ نگرانی در مورد حریم شخصی؛ بازاریابی الکترونیک؛ ارتباطات بازاریابی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 10

    حجم فایل: 315 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  20000 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات