دانلود مقاله و خرید ترجمه:سوابق عملکرد تیمی درمورد مطالعات موردی در یک دوره مدیریت راهبردی اعلی
28 صفر

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • سوابق عملکرد تیمی درمورد مطالعات موردی در یک دوره مدیریت راهبردی اعلی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    سوابق عملکرد تیمی درمورد مطالعات موردی در یک دوره مدیریت راهبردی اعلی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Antecedents of team performance on case studies in a strategic management capstone course


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 13-25


    نویسنده:

    Necmi Karagozoglu


    چکیده انگلیسی:

    Acquisition of knowledge and skills through team-based case studies is a common pedagogic approach in the strategic management courses. This study explores why some student teams perform better in case study work than others. Several variables associated with team attributes and their effects on team performance were examined. Results showed that effects of the independent variables varied in relation to subjective SA (“selfassessed”) team performance and objective EA (“expert assessed”) team performance. Except for the grade/performance orientation, other independent variables, including team process effectiveness, analytic orientation, learning orientation, and advance preparation showed a positive relationship, and diversity showed a negative relationship with subjective SA performance. In contrast, only two independent variables, advance preparation, and diversity, were related to objective performance EA; the former had a positive relationship and the latter had a negative relationship.
    Keywords: Strategic management capstone course | Experiential learning | Case studies | Student teams | Team-based learning | Team performance


    چکیده فارسی:

    کسب دانش و مهارت ازطریق مطالعات موردی تیم – محور، یک دیدگاه رایج آموزشی و پرورشی در دوره های مدیریت راهبردی می باشد. این مطالعه بررسی می کند که چرا برخی تیم های دانشجویی در کار مطالعاتی موردی نسبت به سایر تیم ها عملکرد بهتری دارند. چندین متغیر با ویژگی های تیمی همراه شد و اثرات آنها روی عماکرد تیم بررسی شد. نتایج نشان داد که تاثیرات متغیرهای مستقل دررابطه با عملکرد تیمی ذهنی " بررسی شده توسط خود فرد" و عملکرد تیمی عینی "بررسی شده توسط کارشناس" متفاوت می باشد. به جز برای گرایش نمره ای/ عملکردی، سایر متغیرهای مستقل شامل سودمندی فرآیند تیمی، گرایش تحلیلی، گرایش یادگیری و آماده سازی پیشرفته نشانگر یک رابطه مثبت و تنوع نشانگر یک رابطه منفی با عملکرد تیمی ذهنی " بررسی شده توسط خود فرد" بود. برعکس، فقط دو متغیر مستقل، آماده سازی پیشرفته و تنوع، با عملکرد تیمی عینی "بررسی شده توسط کارشناس" رابطه داشتند؛ اولی رابطه ای مثبت و دومی رابطه ای منفی داشتند.
    کلیدواژه ها: دوره مدیریت راهبردی اعلی | یادگیری تجربی | مطالعات موردی | تیم های دانشجویی | یادگیری مبتنی بر تیم | عملکرد تیمی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 39

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 177 کیلوبایت


    قیمت: 38000 تومان  34200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات