دانلود مقاله و خرید ترجمه:روابط تجاری-تجاری ایمن: تاثیر هزینه های تعویض
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • روابط تجاری-تجاری ایمن: تاثیر هزینه های تعویض

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    روابط تجاری-تجاری ایمن: تاثیر هزینه های تعویض


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Securing business-to-business relationships: The impact of switching costs


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management Volume 52, January 2016, Pages 82–90


    نویسنده:

    Markus Blut a, Heiner Evanschitzky b,⁎, Christof Backhaus a, John Rudd b, Michael Marck c


    چکیده انگلیسی:

    While the relationship marketing literature acknowledges the importance of switching costs for increasing customer retention, little is known about its relevance in industrial markets. In particular, it is unclear whether switching costs, and associated dimensions, impact on behavioral outcomes of buyer–seller relationships in business-to-business (B2B) markets. In order to contribute to theory development in this important area, our research first explores the dimensions of switching costs for the B2B domain and also tests the relative impact of these dimensions on business customers actual purchase behavior. Results suggest that switching costs in B2B settings are a multi-faceted construct, including (i) procedural, (ii) financial, and (iii) relational switching costs. Moreover, we find relational switching costs to be most important for securing B2B buyer–seller relationships since they impact a customers (a) share-of-wallet, (b) cross-buying behavior, and (c) actual switching behavior. While procedural switching costs only influence share-of-wallet, financial switching costs solely impact customers cross-buying behavior. These findings contribute to a better understanding on how to secure B2B buyer–seller relationships.
    Keywords: Buyer–seller relationships | Switching costs | Purchase behavior | Customer satisfaction | Mixed-method approach


    چکیده فارسی:

    اگرچه پیشینه موجود در مورد روابط بازاریابی، اهمیت هزینه های مبادلات برای افزایش حفظ مشتری را تصدیق نموده، اما رابطه آن در بازارهای صنعتی به خوبی شناخته شده نیست. به طور خاص، مشخص نیست که هزینه های تعویض و ابعاد مرتبط با آن، چه تاثیری بر نتایج رفتاری روابط خریدار و فروشنده در بازاز تجاری-تجاری (B2B) دارند. به منظور ایجاد و توسعه نظریه ای در این زمینه مهم، این پژوهش برای اولین بار به بررسی ابعاد تغییر هزینه ها در حوزه B2B و آزمایش تاثیر نسبی این ابعاد بر رفتار خرید واقعی مشتریان تجاری، پرداخته است. نتایج نشان می دهد که هزینه های تعویض در زمینه B2B یک ساختار چند وجهی دارد که شامل هزینه های تعویض (1) رویه ای، (2) مالی، و (3) رابطه ای است. علاوه بر این، ما دریافتیم که هزینه های تعویض رابطه ای برای تامین امنیت روابط خریدار و فروشنده B2B بسیار با اهمیت هستند چرا که سهم خرید (ب) رفتار متقابل خرید ، و (ج) رفتار مبادله ای واقعی مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که هزینه های رویه ای تعویض بر سهم خرید مشتری تأثیرگذار است، هزینه های مالی تعویض صرفا بر رفتار متقابل خرید مشتری اثر می گذارد. این یافته ها به درک بهتری در مورد چگونگی ایمن سازی روابط خریدار و فروشنده در B2B کمک می کند.
    کلمات کلیدی: روابط خریدار و فروشنده | هزینه های سوئیچینگ | رفتار خرید | رضایت مشتری | رویکرد روش مختلط


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 65 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer