دانلود مقاله و خرید ترجمه:مطالعه موردی در خصوص نقش یک سازمان یادگیرنده در مدیریت دانش در میان پرستاران
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • مطالعه موردی در خصوص نقش یک سازمان یادگیرنده در مدیریت دانش در میان پرستاران

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مطالعه موردی در خصوص نقش یک سازمان یادگیرنده در مدیریت دانش در میان پرستاران


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A learning organization in the service of knowledge management among nurses: A case study


    منبع:

    sciencedirect- elsevier - International Journal of Information Management 35 (2015) 636–642


    نویسنده:

    Marie-Pierre Gagnon,∗, Julie Payne-Gagnon, Jean-Paul Fortin, Guy Paré, José Côté, Francois Courcy


    چکیده انگلیسی:

    It becomes critical for health care organizations to develop strategies that aim to design new work practices and to manage knowledge. The introduction of learning organizations is seen as a promising choice for better knowledge management and continuing professional development in health care. This study analyzes the effects of a learning organization on nurses’ continuing professional development, knowledge management, and retention in a health and social services centre in Quebec, Canada. The learning organization seemed to affect daily nursing work in a positive manner, despite its variable impact on other professionals and other sites outside the hospital centre. These changes were particularly pronounced with respect to knowledge transfer, support for nursing practices, and quality of health care, objectives that the learning organization had sought to meet since its inception. However, it seemed to have a limited effect on nurse retention.
    Keywords: Learning organization | Knowledge management | Nursing | Continuous learning


    چکیده فارسی:

    ضرروی است تا سازمانهای ارائه دهنده مراقبت بهداشتی استراتژیهایی با هدف طراحی شیوه های کاری جدید و به منظور مدیریت دانش ایجاد نمایند. معرفی سازمانهای یادگیرنده یک گزینه امیدوار کننده برای مدیریت بهتر دانش و تدوام توسعه حرفه ای در مراقبت بهداشت محسوب می شود. این مطالعه به تحلیل اثرات سازمانهای یادگیرنده بر ادامه توسعه حرفه ای پرستاران، مدیریت دانش و حفظ و نگهداری در یک مرکز خدمات اجتماعی و بهداشتی در کبک کانادا می پردازد. بنظر می رسد که سازمانهای یادگیرنده علی رغم تاثیرمتغیربردیگرحرفه ها ودیگرمحلها که خارج از مرکز بیمارستانی اند، به نحو مثبتی بر کارروزانه پرستاران موثرند. به ویژه این تغییرات رسما به منظور انتقال دانش، حمایت از اقدامات پرستاران و کیفیت مراقبت بهداشتی و اهدافی که سازمان یادگیرنده از زمان شروع بکار خود بدنبال آن بوده اعلام گردید. با این وجود اینگونه بنظر می رسد که اثرات محدودی بر حفظ پرستار داشته باشد.
    کلمات کلیدی: سازمان آموزش | مدیریت دانش | پرستاری | یادگیری مداوم


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 78 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات