دانلود مقاله و خرید ترجمه:چالش ها و راه حل های بازاریابی در عصر جدید
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت
  • چالش ها و راه حل های بازاریابی در عصر جدید

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چالش ها و راه حل های بازاریابی در عصر جدید


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Challenges and solutions for marketing in a digital era


    منبع:

    elsevier - European Management Journal 32 (2014) 1–12


    چکیده انگلیسی:

    Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling ‘‘talent gaps’’, adjusting the ‘‘organizational design’’, and implementing ‘‘actionable metrics’’ are the biggest improvement opportunities for companies across sectors. Keywords: Online marketing Big data Analytics Customers Firm strategies Social media


    چکیده فارسی:

    استفاده های اینترنتی برای جستجوهای دیجیتالی به طور مهم یکی از منبع های فواید رقابتی در بازاریابی B2B و B2C بوده اند.توجه زیادی روی بازاریابی دیجیتالی قرار گرفته است در حالی که توجه کمتری به شرکت هایی شده است که چالش واقعی برایروبه رو شدن با دیجیتالی شدن دارند.در این بررسی ،ما این چالش ها را بر پایه ی نتایج مطالعه ی خود بر روی 777 نمونه ی مناسب بازار اجرایی در کل جهان بررسی کردیم.نتایج نشان داد که پر کردن "خلع های هوشی" ،سازگاری با "طرح های سازمانی" و به کار بردن متراژهای قابل کاربری بزرگترین فرصت های رشد و توسعه برای تمام قسمت های شرکت هستند. کلمات کلیدی: بازاریابی آنلاین، داده های بزرگ، تحلیل ها، مشتری، استراتژی نرم، رسانه اجتماعی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 2025 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت
موضوعات