دانلود مقاله و خرید ترجمه:رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت ترافیک
  • رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Growth of truck traffic volume for mechanisticempirical pavement design


    منبع:

    International Journal of Pavement Engineering, Vol. 10, No. 3, June 2009, 161–172


    نویسنده:

    Q. Lu, Y. Zhang and J.T. Harvey


    چکیده انگلیسی:

    Pavement design is moving towards the mechanistic-empirical approach, which requires very detailed truck traffic information, including truck traffic volume. This paper focuses on analysis of truck traffic volume growth, specifically in three areas: characteristics of the growth pattern, sensitivity of pavement responses to the growth rate, and prediction of the growth rate based on road way characteristics and socio-economic data. The truck traffic data collected by weigh-in-motion (WIM) stations on California highways were used in the analysis. Results showed that both linear and compound growth models well fit the truck traffic growth trends. Growth rates estimated from less than six years data may have large variation, which can lead to significant errors in pavement response prediction. Various truck classes have distinct growth patterns and are affected differently by roadway and socio-economic characteristics.
    Keywords: truck traffic | mechanistic-empirical design | weigh-in-motion | growth rate | sensitivity analysis


    چکیده فارسی:

    طراحی روسازی به سوی رویکرد مکانیستیک-تجربی پیش می¬رود، که این نیازمند اطلاعات بسیار دقیق ترافیک کامیونی شامل حجم ترافیک کامیونی است. این مقاله بر تحلیل رشد حجم ترافیک کامیونی بطور ویژه در سه زمینه تمرکز دارد: مشخصه¬های الگوی رشد، حساسیت پاسخ¬های روسازی به نرخ رشد، و پیش¬بینی نرخ رشد بر مبنای مشخصه¬های جاده و داده¬های اجتماعی-اقتصادی. داده¬های ترافیک کامیونی گردآوری¬شده توسط ایستگاه¬های "توزین در حال حرکت" (WIM) در بزرگراه¬های کالیفرنیا در تحلیل¬ها مورد استفاده قرا گرفت. نتایج نشان داد که هم مدل رشد خطی و هم ترکیبی به خوبی با روندهای رشد ترافیک کامیونی متناسبند. ممکن است نرخ رشد برآوردشده از داده¬های کمتر از شش سال تغییرات زیادی داشته باشد، که این می¬تواند خطاهای قابل ملاحظه¬ای در پیش¬بینی پاسخ¬های روسازی در پی داشته باشد. رده¬های مختلف کامیون¬ها الگوهای رشد مجزایی دارند و تأثیرات متفاوتی از مشخصه¬های جاده و عوامل اجتماعی-اقتصادی می¬پذیرند.
    کلیدواژه ها: ترافیک کامیونی | طراحی مکانیستیک-تجربی | توزین در حال حرکت | نرخ رشد | تحلیل حساسیت.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 412 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-ترافیک
موضوعات
footer