دانلود مقاله و خرید ترجمه:فراتحلیلی از رضایت در بخش بانکداری
28 صفر

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده بانکداری
  • فراتحلیلی از رضایت در بخش بانکداری

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فراتحلیلی از رضایت در بخش بانکداری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A meta-analysis of satisfaction in the banking sector


    منبع:

    International Journal of Bank Marketing Vol. 34 No. 6, 2016 pp. 798-820 © Emerald


    نویسنده:

    Wagner Junior Ladeira and Fernando De Oliveira Santini, Cláudio Hoffmann Sampaio, Marcelo Gattermann Perin and Clécio Falcão Araújo


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The purpose of this paper is to present a systematic framework with a meta-analytical approach to distinguish various types of antecedents and consequences of satisfaction in the banking sector.
    Design/methodology/approach – The authors conducted searches in 13 databases and analysed 811 relationships in 210 articles. For the quantitative data analysis, the authors used the coefficient of correlation r as a metric variable to measure the effect size of the studied scope variables.
    Findings – The findings of this meta-analysis demonstrated ten dimensions that directly influence satisfaction in the banking sector: a bank’s atmosphere, special treatment and relational benefits, timesaving features, the dimensions and determinants of service quality, customers’ overall perceptions of service quality, end-user computing, service recovery, external factors, strategic orientation and behavioural outcomes. These ten dimensions were derived from 55 variables.
    Research limitations/implications – This meta-analysis reviewed relationships found worldwide in the literature, expanding and improving the current knowledge. It identified ways that research on satisfaction in the banking sector is lacking and presents suggestions for the elaboration of new studies to allow future researchers to better define their agendas.
    Practical implications – The results show that managers should care about satisfaction because it results from the consumer’s banking experience. The ten dimensions affect satisfaction to differing degrees.
    Originality/value – This research tested the impact of the antecedents and consequences of satisfaction in the banking sector and presented important results through this meta-analytical review. This meta-analysis contributes to the marketing literature, with a set of empirical generalizations, including relationship coefficients and calculated fail-safe numbers.
    Keywords: Meta-analysis | Antecedents | Consequences | Satisfaction
    Paper type Research paper


    چکیده فارسی:

    هدف- هدف این مقاله، ارائه یک چارچوب سیستماتیک با یک دیدگاه تحلیلی متا برای تشخیص انواع مختلف پیشینه ها و پیامدهای رضایت در بخش بانکداری می باشد.
    طراحی/ روش/ دیدگاه- نویسنده ها جستجوهایی را در 13 پایگاه داده ای انجام داده و 811 رابطه را در 210 مقاله تحلیل کردند. برای تحلیل کمّی داده ها، نویسنده ها از ضریب همبستگی r به عنوان یک متغیر معیار جهت سنجش اندازه تاثیر متغیرهای حوزه مطالعه شده استفاده کردند.
    یافته ها- یافته های این تحلیل متا نشانگر 10 بُعد بود که مستقیما" بر رضایتندی در بخش بانکداری اثر می گذارند: جو یک بانک، رفتار خاص و سودهای مربوطه، ویژگی های صرفه جویی در زمان، ابعاد و عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات، برداشت های کلی مشتریان از کیفیت خدمات، محاسبه کاربر نهایی، بازیابی خدمات، عوامل بیرونی، جهت گیری راهبردی و خروجی های رفتاری. این 10 بُعد از 55 متغیر مشتق شدند.
    محدودیت ها/ دلالت های تحقیق- این تحلیل متا، روابط یافت شده در منابع علمی سراسر جهان را مرور کرده و دانش فعلی را گسترش داده و بهبود می بخشد. این تحقیق راههایی را شناسایی کرده است که تحقیق روی رضایتمندی در بخش بانکداری، اندک و کمیاب است و پیشنهاداتی برای انجام مطالعات جدید ارائه می کند تا به محققان آتی اجازه دهد تا طرح های خود را بهتر تعریف کنند.
    دلالت های عملی- نتایج نشان می دهد که مدیران باید درباره رضایتمندی دقیق باشند چون از تجربه بانکداری مشتری ناشی می شود. این 10 بُعد تا اندازه های مختلفی بر رضایتمندی اثر می گذارند.
    اصلیت/ ارزش- این تحقیق تاثیر پیشینه ها و پیامدهای رضایتمندی را در بخش بانکداری بررسی کرده و نتایج مهمی را ازطریق این مرور تحلیلی متا ارائه کرده است. این تحلیل متا با یک سری تعمیم دادن های تجربی شامل ضرایب رابطه و تعداد جبران خرابی های محاسبه شده، در منابع علمی سهیم است.
    کلیدواژه ها: تحلیل متا | پیشینه ها | پیامدها | رضایتمندی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 24
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 47

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 240 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
بانکداری
موضوعات