دانلود مقاله و خرید ترجمه:وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر- دبی  

برای مشاهده جزییات بر روی اینجا کلیک کنید

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    “Dont pretend to be my friend!” When an informal brand communication style backfires on social media


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research 74 (2017) 77–89


    نویسنده:

    Anaïs Gretry, Csilla Horváth, Nina Belei, Allard C.R. van Riel


    چکیده انگلیسی:

    Social media are now essential platforms for marketing communications, and the volume of consumer-brand interactions on these platforms is exploding. Even so, it remains unclear how brands should communicate with consumers to foster relationships and, in particular, to gain their trust. A fundamental decision in this regard is the choice of a communication style, specifically, whether an informal or a formal style should be used in social media communications. In this paper, we investigate how adopting an informal (vs. formal) communication style affects brand trust and demonstrate that using an informal style can either have a positive or negative effect on brand trust, depending on whether consumers are familiar with the brand or not. We further show that these effects occur because consumers expect brands to behave according to social norms, such that the use of an informal style is perceived to be appropriate for familiar brands and inappropriate for unfamiliar ones.
    Keywords: Social media | Communication style | Informal | Brand familiarity | Brand trust | Consumer-brand relationships


    چکیده فارسی:

    رسانه های اجتماعی در حال حاضر در زمینه ارتباطات بازرایابی یک پلتفورم ضروری هستند و حجم تعاملات مصرف کننده-برند در این پپلتفورم ها در حال افزایش است. با این حال ، هنوز معلوم نیست که چگونه برند ها باید با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند ضمن اینکه اعتماد آنها را نیز باید بدست بیاورند. یک تصمیم اساسی در این زمینه، انتخاب سبک ارتباطی است ، به طور خاص ، چه سبک ارتباطی غیر رسمی و چه سبک ارتباطی رسمی باید بر مبنای ارتباطات رسانه های اجتماعی اتخاذ شوند. در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه اتخاذ سبک ارتباطی غیر رسمی در مقابل سبک ارتباطی رسمی بر اعتماد به برند تاثیر می گذارد و نشان می دهیم که استفاده از یک سبک غیر رسمی می تواند هم تاثیر مثبت و هم تاثیر منفی بر اعتماد به برند داشته باشد و این به این بستگی دارند که مصرف کنندگان با برند اشنایی دارند یا اشنایی ندارند. ما نشان دادیم که این اثر پذیری به این دلیل رخ می دهد که مصرف کنندگان انتظار دارند که برند ها با هنجارهای اجتماعی منطبق باشند ؛ استفاده از یک سبک ارتباطی غیر رسمی برای برند های آشنا بسیار مناسب است و برای برند های نااشنا مناسب نیست.
    کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی | سبک ارتباطی | غیر رسمی | آشنایی با برند | اعتماد به برند | روابط برند-مصرف کننده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 42

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 422 کیلوبایت


    قیمت: 37000 تومان  33300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات