دانلود مقاله و خرید ترجمه:تصمیمات بازاریابی، انتقادهای مشتریان و عملکرد کسب‌و‌کار: استفاده از وبسایت Toprural توسط مسافرخانه‌های روستایی در اسپانیا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت
  • تصمیمات بازاریابی، انتقادهای مشتریان و عملکرد کسب‌و‌کار: استفاده از وبسایت Toprural توسط مسافرخانه‌های روستایی در اسپانیا

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تصمیمات بازاریابی، انتقادهای مشتریان و عملکرد کسب‌و‌کار: استفاده از وبسایت Toprural توسط مسافرخانه‌های روستایی در اسپانیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing decisions, customer reviews, and business performance: The use of the Toprural website by Spanish rural lodging establishments


    منبع:

    elsevier - Tourism Management 45 (2014) 115-123


    چکیده انگلیسی:

    Modern travelers often rely on reviews provided by other consumers online, or electronic word of mouth (eWOM), to choose their accommodations. This study considers the effects of marketing decisions by rural lodging establishment owners (i.e., price and advertising expenditures) on eWOM (i.e., ratings and number of reviews), as well as the effects of eWOM on business performance. The results rely on marketing data and customer reviews obtained from a leading rural tourism infomediary website, related to 202 Spanish rural lodging establishments. A complementary survey also provided information about the lodging establishments’ performance. The study thus reveals that price and advertising expenditures affect eWOM; in turn, eWOM affects business performance. Moreover, owners’ experience with the infomediary slightly moderates the link between eWOM and performance. Keywords: Marketing decisions eWOM Customer reviews Performance Rural tourism


    چکیده فارسی:

    امروزه مسافرها در راستای انتخاب محل اسکان خود اغلب متکی به انتقادهای ارائه شده توسط مشتریان در اینترنت یا ارتباطات گفتاری الکترونیکی (eWOM) هستند. در این مقاله اثرات تصمیمات بازاریابی اتخاذ شده توسط مالکان مسافرخانه های روستایی ( به عنوان مثال قیمت و مخارج تبلیغات) بر روی eWOM ( ارزیابی ها و تعداد انتقادها) و همچنین اثرات eWOM بر روی عملکرد کسب و کار بررسی می شود. نتایج حاصل از این تحقیق متکی به داده های بازاریابی و انتقادهای مشتریان است که از یک وبسایت اطلاعات گردشگری روستایی معروف بدست آمده اند ( این اطلاعات مربوط به 202 مسافرخانه روستایی در اسپانیا هستند). همچنین با انجام تحقیق دیگر اطلاعات مرتبط با عملکرد مسافرخانه ها بدست آمده است. از این رو، در این مطالعه مشخص می شود که قیمت و مخارج تبلیغات بر روی eWOM اثرگذار هستند؛ متعاقبا، eWOM بر روی عملکرد کسب و کار اثر می گذارد. علاوه بر این، تجربیات مالکان در مورد وبسایت های اطلاعات مشتریان (Infomediary Websites) تا حدی ارتباط بین eWOM و عملکرد کسب و کار را تعدیل می کند. کلمات کلیدی: تصمیمات بازاریابی، eWOM، بررسی مشتری، کارایی، گردشگری روستایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    حجم فایل: 437 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت
موضوعات