دانلود مقاله و خرید ترجمه:مکانیسم های نظارت نسبی در فعالیت های صادراتی:عوامل تعیین کننده و نتایج آن ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • مکانیسم های نظارت نسبی در فعالیت های صادراتی:عوامل تعیین کننده و نتایج آن ها

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مکانیسم های نظارت نسبی در فعالیت های صادراتی:عوامل تعیین کننده و نتایج آن ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Relational governance mechanisms in export activities: Their determinants and consequences


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research Volume 69, Issue 11, November 2016, Pages 4750-4756


    نویسنده:

    Antonio Navarro-García , Manuel J. Sánchez-Franco, Manuel Rey-Moreno


    چکیده انگلیسی:

    Taking the relational paradigm, the channel theory and the contingency approach as an orientation, this studys aim is to analyze the determinants and the consequences of the relational governance mechanisms between exporters and their foreign distributors. Specifically, this work explicitly validates the interrelationships between the exporters dependence on its foreign distributor, the exporters international capabilities, the foreign market environment, relational norms and export performance. The results show that relational norms have a positive impact on an exporters result and that the greater an exporters dependence on its distributors, on its international competences and on the volatility of the foreign markets, the more the exporter needs to maintain a relation with its foreign distributors based on information exchange, flexibility and cooperation.
    The data scrutiny uses structural equation modeling (SEM) through PLS as the statistical instrument. The sample comprises 212 Spanish exporting firms.
    Keywords: Relational governance mechanisms | Foreign distributor dependence | International capabilities | Foreign market environment | Export performance


    چکیده فارسی:

    این مقاله با در نظر گرفتن الگوی نسبی، تئوری کانال و روش احتمالی به عنوان یک جهت گیری در نظر دارد عوامل تعیین کننده و نتایج مکانیسم های نظارت بین صادرکنندگان و توزیع کنندگان خارجی آن ها را تحلیل کند. این تحقیق مخصوصاً رابطه متقابل بین وابستگی صادرکننده به توزیع کننده خارجی خود، قابلیت های بین المللی صادرکننده، محیط بازار خارجی، الگوهای نسبی و عملکرد صادراتی را به صورت مشخص ثابت می کند. نتایج نشان می دهد که الگوهای نسبی بر نتایج یک صادرکننده تأثیر مثبتی دارد و هرچه وابستگی صادرکننده به توزیع کنندگان و قابلیت های بین المللی آن و بی ثباتی بازارهای خارجی بیش تر باشد، صادر کننده به حفظ رابطه با توزیع کنندگان خارجی خود براساس مبادله اطلاعات، انعطاف پذیری و مشارکت نیاز بیش تری دارد.
    بررسی دقیق داده ها از طریق پی ال اس از مدل سازی معادله ساختاری (SEM) به عنوان ابزار آماری استفاده می کند. نمونه شامل 212 شرکت اسپانیایی صادرات می شود.
    واژگان کلیدی: مکانیسم های نظارت نسبی | وابستگی توزیع کننده خارجی | قابلیت های بین المللی | محیط بازار خارجی | عملکرد صادراتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 215 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات
footer