دانلود مقاله و خرید ترجمه:تدریس علوم اقتصادی در آموزش عالی: مروری بر منابع علمی مربوط به روش غیرقابل تغییر
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • تدریس علوم اقتصادی در آموزش عالی: مروری بر منابع علمی مربوط به روش غیرقابل تغییر "سخنرانی و گچ"

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تدریس علوم اقتصادی در آموزش عالی: مروری بر منابع علمی مربوط به روش غیرقابل تغییر "سخنرانی و گچ"


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Instruction of economics at higher education: A literature review of the unchanging method of “talk and chalk”


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 30-35


    نویسنده:

    Joseph Dennis Ongeri


    چکیده انگلیسی:

    The purpose of this review was to examine what the existing literature says about the current teaching practices in economics, and what alternative ways might be available besides the predominant lecture method (“chalk and talk”). The findings of this review are, a) the lecture method continues being the preferred method of instruction in economics; b) a number of different teaching techniques have been tried, with mixed results; and c) a multiple-method teaching technique is recommended based on research findings.
    Keywords: Teaching methods | Higher education economics


    چکیده فارسی:

    هدف از این مرور، بررسی چیزهایی است که منابع علمی موجود درباره روشهای فعلی تدریس در علوم اقتصادی می گویند و اینکه چه روشهایی جایگزینی ممکن است درکنار روش غالب سخنرانی (گچ و حرف) دردسترس باشند. یافته های این مرور عبارتند از، الف) روش سخنرانی همچنان روش ترجیح داده شده برای تدریس در علوم اقتصادی است؛ ب) روی تعدادی از روشهای مختلف تدریس تلاش شده است که نتایجی ترکیبی به دست آمده است؛ و ج) برمبنای یافته های تحقیق، یک روش تدریس چندگانه توصیه می شود.
    کلیدواژه ها: روشهای تدریس | علوم اقتصادی آموزش عالی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 52 کیلوبایت


    قیمت: 24000 تومان  21600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات