دانلود مقاله و خرید ترجمه:یک مطالعه تجربی روی درخواست های غذایی گردشگران: اصلیت یا ایمنی و راحتی؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • یک مطالعه تجربی روی درخواست های غذایی گردشگران: اصلیت یا ایمنی و راحتی؟

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    یک مطالعه تجربی روی درخواست های غذایی گردشگران: اصلیت یا ایمنی و راحتی؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A conceptual study of gastronomical quests of tourists: Authenticity or safety and comfort?


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management Perspectives 23 (2017) 1–7


    نویسنده:

    Bahattin Özdemir, Faruk Seyitoğlu


    چکیده انگلیسی:

    This study aims to investigate tourist behaviors from the perspective of a quest for authenticity in gastronomical experiences. Relying on a review of relevant literature, the current study proposes a conceptual framework that focuses on how the quest for authenticity influences tourists behaviors in regard to local food consumption. Specifically, the framework defines three tourist types based on the relationships between food consumption and authenticity in three different contexts. Consequently, this study identified authenticity seekers, moderates and comfort seekers in order to describe the expected tourist behaviors, followed by a section detailing the conclusion and implementation.
    Keywords: Food | Authenticity | Gastronomy | Conceptual framework | Tourist typology


    چکیده فارسی:

    هدف از این مطالعه بررسی رفتارهای گردشگر از نقطه نظر جستجوی اصلیت در تجربیات خورد و خوراک می باشد. مطالعه حاضر با تکیه کردن روی مرور منابع مرتبط، یک چارچوب مفهومی پیشنهاد می کند که روی این موضوع تمرکز دارد که چگونه جستجوی اصلیت روی رفتارهای گردشگران درمورد مصرف غذای محلی اثر می گذارد. به ویژه، این چارچوب سه نوع گردشگر برمبنای روابط بین مصرف غذا و اصلیت را در سه زمینه مختلف تعریف می کند. درنتیجه، این مطالعه جستجو کننده های اصلیت، میانه روها و جستجو کننده های راحتی را به منظور توصیف رفتار مورد انتظار گردشگر شناسایی می کند و به دنبال آن یک بخشی می آید که جزئیات نتیجه گیری و اجرا را ارائه می کند.
    کلیدواژه ها: غذا | اصلیت | غذایی | چارچوب مفهومی | نوع شناسی گردشگر


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 70 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات