دانلود مقاله و خرید ترجمه:جستجوی نوآوری، وجهه و وفاداری – نقش واسطه ای رضایتمندی و نقش تعدیلی طول اقامت: دیدگاه گردشگران بین المللی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر- دبی  

برای مشاهده جزییات بر روی اینجا کلیک کنید

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • جستجوی نوآوری، وجهه و وفاداری – نقش واسطه ای رضایتمندی و نقش تعدیلی طول اقامت: دیدگاه گردشگران بین المللی

    سال انتشار:

    2047


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    جستجوی نوآوری، وجهه و وفاداری – نقش واسطه ای رضایتمندی و نقش تعدیلی طول اقامت: دیدگاه گردشگران بین المللی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Novelty seeking, image, and loyalty—The mediating role of satisfaction and moderating role of length of stay: International tourists perspective


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management Perspectives 23 (2017) 30–37


    نویسنده:

    Mohamed Albaity , Shaker Bani Melhem


    چکیده انگلیسی:

    This study explores the relationships of novelty seeking and destination image with tourist satisfaction and destination loyalty, as well as the mediating effect of satisfaction and moderating effect of length of stay. The results of our analysis using the PROCESS model tool developed by Hayes (2013) and Hayes and Preacher (2013) and a sample of 508 international tourists visiting the United Arab Emirates (UAE) confirmed the importance of novelty seeking and destination image in predicting tourist satisfaction in a destination and destination loyalty. In addition, we find that tourist satisfaction positively mediates the relationship between novelty seeking and destination image and that length of stay negatively moderates the relationship between novelty seeking and destination loyalty. These findings are beneficial to both destination managers and the government in their efforts to improve and promote the UAE as an attractive and unique destination.
    Keywords: Novelty seeking | Destination image | Tourist satisfaction | Destination loyalty


    چکیده فارسی:

    این مطالعه روابط جستجوی نوآوری و وجهه مقصد را با رضایتمندی گردشگر و وفاداری به مقصد و نیز تاثیر واسطه ای رضایتمندی و تاثیر تعدیل کننده طول اقامت را بررسی می کند. نتایج تحلیل ما با استفاده از مدل PROCESS که توسط هایس (2013) و هایس و پریچر (2013) و یک نمونه ای از 580 گردشگر بین المللی بازدید کننده از امارات متحده عربی تولید شده است، اهمیت جستجوی نوآوری و وجهه مقصد در پیش بینی رضایتمندی گردشگر در یک مقصد و وفاداری به مقصد را تایید کرد. به علاوه، ما پی می بریم که رضایتمندی گردشگر به صورت مثبتی رابطه بین جستجوی نوآوری و وجهه مقصد را وساطت می کند و نیز طول اقامت، رابطه بین جستجوی نوآوری و وفاداری به مقصد را تعدیل می کند. یافته ها هم برای مدیران مقصد و هم برای دولت در تلاشهای خود برای بهبود و تبلیغ امارات به عنوان یک مقصد جذاب و منحصر به فرد، مفید می باشد.
    کلیدواژه ها: جستجوی نوآوری | وجهه مقصد | رضایتمندی گردشگر | وفاداری به مقصد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 188 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات