دانلود مقاله و خرید ترجمه:استفاده کردن از
28 صفر

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • استفاده کردن از "تلنگرها" برای تشویق دانشجو به مشغولیت: یک مطالعه اکتشافی از انگلیس و نیوزیلند

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استفاده کردن از "تلنگرها" برای تشویق دانشجو به مشغولیت: یک مطالعه اکتشافی از انگلیس و نیوزیلند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Using nudges to encourage student engagement: An exploratory study from the UK and New Zealand


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 36-46


    نویسنده:

    Alan Graham, Ian Toon, Kate Wynn-Williams, Nicola Beatson


    چکیده انگلیسی:

    This paper investigates whether student engagement is influenced by the use of specific nudges to direct behaviours to achieve a desired outcome. Evidence already exists that the use of nudges may have a positive effect in the wider population, although little prior research has demonstrated if there are potential benefits in the ‘choice architecture,’ or design, of such educational tools. Using student cohorts studying core undergraduate accounting modules at United Kingdom and New Zealand universities, a number of measures of engagement, such as attendance and student opinions on the efficacy of certain nudges were investigated.
    The results do not appear to show a significant improvement in student engagement, although a closer examination of the evidence suggests that this is likely to be a consequence of the type of nudge used and the way that an individual student relates to the message that the academic is trying to convey.
    Despite no significant results, this paper is still able to provide a contribution to the important area of student engagement and nudge research. The lack of response may be interesting to others to build upon in this under-researched area.
    Keywords: Nudge | Choice architecture | Student engagement


    چکیده فارسی:

    این مقاله بررسی می کند که آیا مشغولیت دانشجو توسط استفاده کردن از تلنگرهای ویژه جهت هدایت رفتارها به سمت دستیابی به یک نتیجه مطلوب، تحت تاثیر قرار می گیرد یا خیر. شواهدی قبل از این وجود دارد که نشان می دهد استفاده از تلنگرها ممکن است تاثیر مثبتی در جمعیت عمومی داشته باشد، اگرچه تحقیقات قبلی اندکی نشان داده اند که آیا منافع بالقوه ای در "معماری انتخاب" یا طراحی چنین ابزار آموزشی وجود دارد یا خیر. با استفاده کردن از گروه های دانشجویی تحصل کننده در مقطع لیسانس رشته حسابداری در دانشگاههای انگلیس و نیوزیلند، تعدادی از سنجه های مشغولیت مثل حضور و نظرات دانشجو درباره کارآمدی تلنگرهای ویژه، بررسی شد.
    به نظر نمی رسد که نتایج نشان دهنده بهبود قابل توجهی در مشغولیت دانشجو باشند، اگرچه بررسی دقیق تر شواهد، بیانگر این است که این احتمالا" پیامدی از نوع تلنگر استفاده شده و راهی باشد که یک فرد دانشجو با پیامی که دانشگاه سعی در انتقال آن دارد ارتباط برقرار می کند.
    علیرغم عدم وجود نتایج قابل توجه، این مقاله هنوزهم قادر است تا سهم قابل توجهی در حوزه مهم مشغولیت دانشجو و تحقیقات روی تلنگر داشته باشد. فقدان پاسخ ممکن است برای سایرین جالب توجه باشد تا پاسخهایی در این حوزه تحت تحقیق تولید کنند.
    کلیدواژه ها: تلنگر | معماری انتخاب | مشغولیت دانشجو


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 83 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات