دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر لذت حس شده، سودهای متقابل مشاهده شده و توان دانش بر روی به اشتراک گذاری دانش ازطریق فیسبوک توسط دانشجویان
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده شبکه های اجتماعی
  • تاثیر لذت حس شده، سودهای متقابل مشاهده شده و توان دانش بر روی به اشتراک گذاری دانش ازطریق فیسبوک توسط دانشجویان

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر لذت حس شده، سودهای متقابل مشاهده شده و توان دانش بر روی به اشتراک گذاری دانش ازطریق فیسبوک توسط دانشجویان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The impact of perceived enjoyment, perceived reciprocal benefits and knowledge power on students knowledge sharing through Facebook


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 1-12


    نویسنده:

    Sedigheh Moghavvemi, Manal Sharabati, Tanuosha Paramanathan, Nurliana Md Rahin


    چکیده انگلیسی:

    This study examined the relationship between perceived enjoyment, perceived reciprocal benefits, perceived status, outcome expectation, and the power of knowledge, and how each of these factors affect knowledge sharing between students via Facebook. The effects of using Facebook on students knowledge sharing was measured among 170 undergraduate university students and tested using structural equation modeling. The results showed that outcome expectation is the main factor effecting students sharing knowledge, followed by perceived reciprocal benefit, and perceived enjoyment. Students shared knowledge and helped others due to the expected outcome i.e. respect received from other members and lecturers, good comments from friends, the opportunity to enrich their knowledge, and recognition. The power of knowledge and perceived status are not strong motivators for students to share knowledge in a Facebook group. The factors affecting students knowledge sharing can differ between different people and context, therefore, future research could examine the differences in social media participation based on gender, age, or subject matter. The findings of this study helped us understand why students choose to engage in social media, specifically Facebook, to share knowledge within a specific learning context, which will be useful for educators.
    Keywords: Knowledge sharing | Social media/social network | Facebook | Structural equation modeling | Community | Perceived reciprocal benefit


    چکیده فارسی:

    این مطالعه رابطه بین لذت حس شده، منافع دوطرفه حس شده، وضعیت حس شده، خروجی، انتظار و توان دانش حس شده و نیز چگونگی تاثیرگذاری هریک از این عوامل بر به اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان ازطریق فیسبوک را بررسی می کند. تاثیرات استفاده از فیسبوک روی به اشتراک گذاری دانش توسط دانشجویان دربین 170 دانشجوی دوره لیسانس اندازه گیری شد و با استفاده از مدلسازی معادله ای ساختاری بررسی شد. نتایج نشان داد که انتظار خروجی، عامل اصلی اثرگذار بر به اشتراک گذاری دانش توسط دانشجویان است و پس از آن منافع دوطرفه حس شده و لذت حس شده قرار دارند. دانشجویان به دلیل خروجی مورد انتظار یعنی احترام دریافت شده از سایر اعضا و افراد، نظرات خوب از دوستان، فرصت غنی سازی دانش و شناخت خود، دانش را به اشتراک گذاشته و به دیگران کمک می کنند. توان دانش و وضعیت حس شده، انگیزه هایی قوی برای به اشتراک گذاری دانش توسط دانشجویان در یک گروه فیسبوک نیستند. عوامل اثرگذار بر به اشتراک گذاری دانش توسط دانشجویان می توانند بین افراد مختلف و زمینه های مختلف، متفاوت باشند، بنابراین تحقیقات آتی می توانند اختلافات در مشارکت در رسانه های اجتماعی را برمبنای جنسیت، سن یا موضوع اصلی بررسی کنند. یافته های این مطالعه به ما کمک کرد تا درک کنیم که چرا دانشجویان برای به اشتراک گذاری دانش در یک زمینه یادگیری خاص، انتخاب می کنند که در رسانه های اجتماعی به ویژه فیسبوک مشغول باشند که برای آموزگاران مفید خواهد بود.
    کلیدواژه ها: به اشتراک گذاری دانش | رسانه های اجتماعی | شبکه های اجتماعی | فیسبوک | مدلسازی معادله ای ساختاری | اجتماع | سود متقابل مشاهده شده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 38

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 115 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
شبکه-های-اجتماعی
موضوعات
footer