دانلود مقاله و خرید ترجمه:ایجاد یک درک بهتر از پیچیدگی های وفاداری بازدید کننده به پارک ملی کاریجینی، غرب استرالیا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • ایجاد یک درک بهتر از پیچیدگی های وفاداری بازدید کننده به پارک ملی کاریجینی، غرب استرالیا

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ایجاد یک درک بهتر از پیچیدگی های وفاداری بازدید کننده به پارک ملی کاریجینی، غرب استرالیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Developing a better understanding of the complexities of visitor loyalty to Karijini National Park, Western Australia


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 62 (2017) 20-28


    نویسنده:

    Susan A. Moore , Kate Rodger , Ross H. Taplin


    چکیده انگلیسی:

    Visitor loyalty is essential for the future of parks; however our knowledge of it is poor and confounded by conceptualisation and measurement issues with loyalty often considered a single construct. Furthermore, previous research has focussed on loyalty to a single destination rather than loyalty to a park system. This paper analyses the loyalty intentions of visitors to Karijini National Park, Western Australia. Relationships between loyalty measures to this park and to parks generally are explored. Rather than a single construct, loyalty was evidenced by three dimensions within an increasing hierarchy of effort e a) visiting another park, b) referring and recommending, and c) advocating, paying, volunteering, and visiting again. Visitors who wanted access to friendly, helpful rangers were more likely to undertake loyalty behaviours requiring greater effort. Further refining loyaltys multiple dimensions is an important focus for future research complemented by recent efforts to match loyalty measures with actual visiting behaviour.
    Keywords: Advocacy | Behavioural intention | Donating money | Loyalty | Park | Volunteering


    چکیده فارسی:

    وفاداری بازدید کننده برای آینده پارک ها ضروری می باشد؛ با این حال، دانش ما درباره آن ضعیف است و با مفهوم سازی درآمیخته است و سنجش مسائل مربوط به وفاداری اغلب به عنوان یک سازه مجزا تلقی می شود. به علاوه، تحقیقات قبلی بیشتر روی وفاداری به یک مقصد تمرکز کرده اند تا وفاداری به یک سیستم پارکی. این مقاله وفاداری بازدید کننده ها به پارک ملی کاریجینی در غرب استرالیا را تحلیل می کند. روابط بین سنجه های وفاداری به این پارک و کلا" به پارکها بررسی می شود. وفاداری ازطریق سه بُعد درداخل یک تسلسل رو به افزایشی از تلاشها شامل الف) بازدید از پارک دیگر، ب) ارجاع و توصیه و ج) دفاع کردن، توجه کردن، داوطلب شدن و بازدید دوباره، فراتر از یک سازه مجزا ثابت می شود. بازدید کننده هایی که قصد دسترسی به جنگل های دوستانه و کمک کننده را داشتند به احتمال بیشتر، رفتارهای وفاداری را که نیازمند تلاشهای زیادی هستند، به عهده می گیرند. اصلاح بیشتر ابعاد چندگانه وفاداری، یک تمرکز مهم برای تحقیقات آتی است که با تلاشهای اخیر جهت هماهنگ سازی سنجه های وفاداری به رفتار واقعی بازدید، تکمیل می شود.
    کلیدواژه ها: حمایت | قصد رفتاری | بخشش پول | وفاداری | پارک | داوطلب شدن


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 442 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات
footer