دانلود مقاله و خرید ترجمه:انقلاب رسانه های اجتماعی: به اشتراک گذاری و یادگیری در عصر دانش نشت دار
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • انقلاب رسانه های اجتماعی: به اشتراک گذاری و یادگیری در عصر دانش نشت دار

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    انقلاب رسانه های اجتماعی: به اشتراک گذاری و یادگیری در عصر دانش نشت دار


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The social media revolution: Sharing and learning in the age of leaky knowledge


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Information and Organization 27 (2017) 47–59


    نویسنده:

    Paul M. Leonardi


    چکیده انگلیسی:

    This paper suggests that social media may be useful for knowledge sharing because they are leaky pipes for communication - the directionality and content of a particular message is visible to people not involved in it. However, social media are only useful for knowledge sharing if some people contribute knowledge that can leak from them and others retrieve knowledge that is leaking. I draw on interviews with employees from a financial services firm to develop a typology of reasons why new employees would not want to contribute what they know to a social media or retrieve from it knowledge contributed by others. Then, I use existing theory on knowledge sharing in organizations, coupled with recent writings about social media affordances, to develop propositions about how these barriers to knowledge sharing might be effectively overcome through strategic use of the social media affordances themselves.
    Keywords: Social media | Knowledge sharing | Communication | Affordances | Contribution | Retrieval


    چکیده فارسی:

    این مقاله بیان می کند که رسانه های اجتماعی می توانند برای به اشتراک گذاری دانش، مفید باشند چون آنها برای برقراری ارتباطات، لوله های نشت کننده هستند و هدایت و محتوای یک پیام خاص برای افرادی که در آن دخیل نیستند نیز قابل مشاهده است. با این حال، اگر برخی افراد در دانشی سهیم باشند که بتواند از آنها نشت کند و سایر افراد، دانشی را که درحال نشت کردن است بازیابی کنند، رسانه های اجتماعی فقط برای به اشتراک گذاری دانش مفید هستند. من مصاحبه هایی را با کارکنان یک شرکت خدمات مالی ترسیم می کنم تا دلایل این موضوع که چرا کارکنان جدید نمی خواهند در چیزی که از رسانه های اجتماعی می دانند یا از دانش به اشتراک گذاری شده توسط دیگران بازیابی می کنند سهیم باشند، را نوع شناسی کنیم. سپس من از نظریه موجود درباره به اشتراک گذاری دانش در سازمانها به همراه نوشته های اخیر درباره رسانه های اجتماعی استفاده می کنم تا قضیه هایی درباره اینکه چگونه می توان بر این موانع به اشتراک گذاری دانش به صورت موثری ازطریق استفاده راهبردی از خود رسانه های اجتماعی غلبه کرد، تولید کنم.
    کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی | به اشتراک گذاری دانش | ارتباط، دستاوردها | هم بخشی | بازیابی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 42

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 93 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات
footer