دانلود مقاله و خرید ترجمه:الگوریتم بهینه سازی ترکیبی MIGA و NLPQL برای بهینه سازی پارامترهای bus الکتریکی هیبریدی پلاگین
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت انرژی
  • الگوریتم بهینه سازی ترکیبی MIGA و NLPQL برای بهینه سازی پارامترهای bus الکتریکی هیبریدی پلاگین

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    الگوریتم بهینه سازی ترکیبی MIGA و NLPQL برای بهینه سازی پارامترهای bus الکتریکی هیبریدی پلاگین


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Combinatorial optimization algorithm of MIGA and NLPQL for a Plug-in Hybrid Electric Bus parameters optimization


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Energy Procedia 105 ( 2017 ) 2460 – 2465


    نویسنده:

    Hongwen He,Lu Yi, Jiankun Peng


    چکیده انگلیسی:

    In this paper, the fuel economy is chosen as the optimization target of a Plug-in hybrid electric bus (PHEB). The optimization mathematical model of PHEB powertrain parameters is established, which is based on optimal energy management strategy, and the energy management strategy of this model is formulated by dynamic programming (DP) algorithm. Firstly, PHEB fuel economy is chosen as the objective function of parameter optimization. Then, combinatorial optimization algorithm is designed by Multi-Island genetic algorithm (MIGA) and Sequential Quadratic Programming-NLPQL. MIGA is used for global optimization firstly, and the NLPQL is used for local optimization. Finally, experiments results prove that PHEB fuel consumption per 100 km has reduced to 17.41 L diesel from 18.51 L diesel, and electricity consumption per 100 km remains the same level.
    Keywords: Parameters optimization | Plug-in Hybrid electric bus | Multi-Island genetic algorithm | Sequential Quadratic Programming-NLPQL


    چکیده فارسی:

    در این مقاله، اقتصاد سوخت به عنوان هدف بهینه سازی bus الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEB) انتخاب شده است. مدل ریاضی بهینه سازی پارامترهای نیروی برق PHEB است که بر اساس استراتژی مدیریت انرژی مطلوب است و استراتژی مدیریت انرژی این الگوریتم با استفاده از الگوریتم برنامه نویسی پویا (DP) انجام میشود. در مرحله اول، اقتصاد سوخت PHEB به عنوان هدف تابع بهینه سازی پارامتر انتخاب شد. سپس، الگوریتم بهینه سازی ترکیبی توسط الگوریتم ژنتیک چند جزیره (MIGA) و برنامه نویسی مستطیلی NLPQL طراحی شد. در ابتدا MIGA برای بهینه سازی جهانی مورد استفاده قرار گرفت و NLPQL برای بهینه سازی محلی استفاده شد. در نهایت، نتایج آزمایشات نشان داد که مصرف سوخت PHEB در هر 100 کیلومتر از 18.51 لیتر دیزل به 17.41 لیتر دیزلی رسید و مصرف برق در هر 100 کیلومتر، در سطح یکسانی حفظ شد.
    کلمات کلیدی: بهینه سازی پارامترها | bus الکتریکی هیبریدی | الگوریتم ژنتیک چند جزیره | برنامه نویسی درجه دوم مرتبه NLPQL


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 11

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 1111 کیلوبایت


    قیمت: 24000 تومان  21600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-انرژی
موضوعات
footer