دانلود مقاله و خرید ترجمه:استفاده از زبان قضاوت مجرمانه در داستان های شخصی خارج از مدرسه: دانش آموزان، معلمان و ناظران سیاه پوست
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده حقوق جرم و جزا
  • استفاده از زبان قضاوت مجرمانه در داستان های شخصی خارج از مدرسه: دانش آموزان، معلمان و ناظران سیاه پوست

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استفاده از زبان قضاوت مجرمانه در داستان های شخصی خارج از مدرسه: دانش آموزان، معلمان و ناظران سیاه پوست


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Use of criminal justice language in personal narratives of out-of-school suspensions: Black students, caregivers, and educators


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Children and Youth Services Review 51 (2015) 26–35


    چکیده انگلیسی:

    Racial disproportionality in out-of-school suspensions is a persistent social justice issue affecting students, families, and schools. This research examined the use of criminal justice language in the personal narratives of out-of-school suspensions of 31 Black students aged 11–17 years, 28 caregivers, and 19 educators who participated in individual, semi-structured, audio-recorded interviews. A total of 51 criminal justice and legal terms were spontaneously used 474 times by 59 out of 78 participants. Social language analyses indicted that participants used criminal justice terms in a variety of ways including to speak through the authoritative criminal justice perspective to justify or resist punitive actions, and to create new meanings within the school context. By using criminal justice language, a strong and consistent message is sent to youths about the connection between their misbehaviors at school and the criminal justice system. Indeed, students spoke through the perspective of the criminal defendant using terms such as“crime,”“self-defense,”and“prisoner”to describe themselves, their behaviors and experiences of out-of-school suspensions. The use of criminal justice language at school may impact Black students' perspectives of their own misbehaviors, relevant to the development of a criminalized self and social identity. We discuss the use of criminal justice language to refer to student misbehaviors in school as onepotential mechanism in the school-to-prison pipeline. More generally, we discuss implications for resisting the criminalization of Black students through the ways in which we communicate about and with them at school Keywords: Out-of-school suspensions Racially disproportionate discipline Social language analysis School-to-prison pipeline Hidden curriculum


    چکیده فارسی:

    نژاد پرستی نامناسب در تعلیقات خارج از مدرسه، یک موضوع اجتماعی است که بر دانش آموزان، مدارس و خانواده ها تاثیر می گذارد. این مقاله استفاده از زبان قضاوت غیر قانونی در داستان های شخصی تعلیقات خارج از مدرسه را در بین 31 دانش آموز سیاهپوست بین سنین 11-17، 28 ناظر و 19 معلم که در مصاحبات فردی، نیمه سازمانی و ضبط شده شرکت کردند، بررسی کرد. کلیاتی بالغ بر 51 قضاوت مجرمانه و شرایط قانونی به صورت خودجوش 474بار به وسیله ی 59 نفر از 78 شرکت کننده مورد استفاده قرار گرفته بود. تحلیل های زبان های اجتماعی نشان داد که مشارکت کنندگان از قضاوت مجرمانه به طرق مختلفی شامل صحبت کردن با دید قضاوت مجرمانه جهت توجیه یا دوام فعالیت های کیفری، و برای ایجاد مفاهیم جدید در داخل مدرسه استفاده کردند. با استفاده از زبان قضاوت غیر قانونی، یک پیام جدی و پایدار به جوانان در باره ی رابطه ی بین بدرفتاری آنها در مدرسه و سیستم قضاوت مجرمانه، قرستاده شده است. در واقع دانش آموزان با دید مدافعانه ی مجرم، با استفاده از لغاتی مانند "جرم"، "دفاع از خود"، و "زندانی" برای معرفی خود، رفتار و تجربه شان در تعلیقات خارج از مدرسه، صحبت کردند. استفاده از زبان قضاوت مجرمانه در مدرسه ممکن است نگاه سیاه پوستان بر بدرفتاری خودشان را، متناسب با توسعه ی هویت مجرمانه ی خود و جامعه تحت تاثیر قرار دهد. ما استفاده از زبان قضاوت غیرقانونی را مورد بحث قرار دادیم تا به بدرفتاری دانش آموزان در مدرسه به عنوان یک مکانیزم بالقوه در مسیر مدرسه به زندان اشاره کنیم. به طور کلی تر، ما مفاهیمی برای مخالفت با مجرمیت دانش آموزان سیاه پوست به روش هائی که ما با آنها در مدرسه ارتباط برقرار می کنیم، مورد گفتگو قرار می دهیم. کلمات کلیدی: تعلیق های خارج از مدرسه، نظم و انضباط نژادی نامتناسب، تجزیه و تحلیل زبان های اجتماعی، مدرسه به زندان خط لوله، برنامه درسی پنهان


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 87 کیلوبایت


    قیمت: 29000 تومان  26100 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
حقوق-جرم-و-جزا
موضوعات