دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت رمپ اپ  به عنوان رویکرد بی ثبات در پذیرفتن فضاهای راه حل در محیط های تجاری با تنوع بالا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • مدیریت رمپ اپ به عنوان رویکرد بی ثبات در پذیرفتن فضاهای راه حل در محیط های تجاری با تنوع بالا

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت رمپ اپ به عنوان رویکرد بی ثبات در پذیرفتن فضاهای راه حل در محیط های تجاری با تنوع بالا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Ramp-Up Management as an Approach toMitigating Instability in the Adaptation of Solution Spaces in High-Variety Business Environments


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia CIRP 20 ( 2014 ) 32 – 37


    چکیده انگلیسی:

    In today’s markets companies are oftentimes forced to offer a broad product variety, so that they can meet the individual requirements of their customers. Being confronted with such high-variety business environments, suppliers need to practice “solution space development,” i.e. understanding the customers’ idiosyncratic needs and deriving a suitable set of product variants from this knowledge. The diversification of customer demand must not lead to an ill-considered proliferation of variants in a firm’s product offering, but any reconsideration of an existing product portfolio has to be done in a careful and purposeful manner: offering limitless choice is economically unfeasible and product variety should only be offered for those product attributes along which customer needs diverge and that can be aligned with the existing product architecture. However, due to unexpected changes in customer preferences, technical turbulences or faulty interpretations of the manufacturer during the development of the initial product offering, an adaptation of the existing solution space of product variants might become necessary at any given time. Whenever such a misfit between the existingproduct offering and the current customer demand occurs, firms are forced to introduce new product variants to the market. Such an addition of product variants may disrupt the available manufacturing system and cause significant instabilities in the respective value creation processes. This paper investigates whether the implementation of ramp-up management canmitigate the negative effects of this instability. Keywords: Ramp-Up Management; Solution Space Development; Product Variants; Ramp-Up Instability


    چکیده فارسی:

    امروزه شرکت های بازاری اغلب مواقع مجبورند تنوع وسیعی را ارائه بدهند بطوریکه آنها می توانند نیازهای فردی مشتریان شان را فراهم کنند. با وجود روبرو شدن با چنین محیط های تجاری با تنوع بالا ، عرضه کنندگان نیاز به تمرین « توسعه فضای راه حل » هستند به عنوان مثال ، درک مشتریان « نیازهای فکری و تامین تنوع های تولیدی مناسب در این دانش » دارند. گوناگونی تقاضای مشتری نباید منجر به تمامی تنوع درنظر گرفته ی ازدیاد تنوع در ارائه یک شرکت تولیدی شود ، اما هر تجدید نظری از پرتفلیو محصول موجود باید به دقت و هدفمند انجام شود. انتخاب محدودیت های پیشنهادی از نظر اقتصادی ، نشدنی و تنوع محصول باید تنها برای این گرایش های تولیدی همراه با نیازهای مشتری ارائه شود که می تواند با معماری محصول موجود تنظیم شود. با این وجود ، با توجه به تغییرات غیرمنتظره در عملکرد مشتری ، آشفتگی فنی یا تفسیر کامل از تولید در طول توسعه ی تولید اولیه پیشنهاد می شود ، سازش فضای راه حل موجود از تنوع تولید ممکن است در هر زمان داده شده ای لازم باشد. هر چند چنین چیزی بین پیشنهاد تولید موجود و تقاضای فعلی مشتری ناجور اتفاق می افتد ، شرکت ها مجبورند تنوع تولید جدیدی را به بازار معرفی نمایند. چنین تنوع تولیدی اضافه شده ای ممکن است سیستم صنعتی دردسترس را مختل کند و موجب ناپایداری های مهم در فرایندهای ایجاد ارزش شود. این مقاله بکارگیری مدیریت رمپ اپ را بررسی می کند که می تواند اثرات منفی از این بی ثباتی را سبک کند. کلمات کلیدی: مدیریت رمپ اپ ، توسعه فضای حل ، تنوع محصولات ، بی ثباتی ramp-up


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 13

    حجم فایل: 55 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات