دانلود مقاله و خرید ترجمه:یک چهارچوب برای رتبه بندی خدمات محاسبات ابری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده محاسبات ابری
  • یک چهارچوب برای رتبه بندی خدمات محاسبات ابری

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    یک چهارچوب برای رتبه بندی خدمات محاسبات ابری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A framework for ranking of cloud computing services


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Future Generation Computer Systems 29 (2013) 1012–1023


    چکیده انگلیسی:

    Cloud computing is revolutionizing the IT industry by enabling them to offer access to their infrastructure and application services on a subscription basis. As a result, several enterprises including IBM, Microsoft, Google, and Amazon have started to offer different Cloud services to their customers. Due to the vast diversity in the available Cloud services, from the customer’s point of view, it has become difficult to decide whose services they should use and what is the basis for their selection. Currently, there is no framework that can allow customers to evaluate Cloud offerings and rank them based on their ability to meet the user’s Quality of Service (QoS) requirements. In this work, we propose a framework and a mechanism that measure the quality and prioritize Cloud services. Such a framework can make a significant impact and will create healthy competition among Cloud providers to satisfy their Service Level Agreement (SLA) and improve their QoS. We have shown the applicability of the ranking framework using a case study. Keywords: Cloud computing Service measurement Quality of service Service level agreement


    چکیده فارسی:

    محاسبات ابری انقلابی را در صنعت فناوری اطلاعات با توانمند ساختن ان ها برای عرضه دسترسی به زیرساخت هایشان و خدمات کاربردی بر مبنای اشتراک ایجاد کرده است. بنابراین، چندین شرکت همانند IBM، مایکروسافت، گوگل، و آمازون شروع به عرضه سرویس های ابری مختلف به مشتریانشان کرده اند. به دلیل تنوع زیاد در سرویس های محاسبات ابری موجود، از دیدگاه مشتری، مشکل شده است تا تصمیم بگیریم که آن ها از چه سرویسی می بایست استفاده کرده و مبنای انتخاب آن ها چه می باشد. در حال حاضر چارچوبی وجود ندارد تا بتواند این امکان را به کاربران بدهد تا به ارزیابی عرضه محاسبات ابری پرداخته و آن ها را بر مبنای توانایی شان برای تامین نیازهای کیفیت خدمات (QoS) رده بندی کنند. در این تحقیق، چارچوب و مکانیسمی را مطرح می کنیم که کیفیت را اندازه گیری کرده و سرویس های محاسبات ابری را اولویت بندی می کند. چنین چارچوبی می تواند تاثیر قابل توجهی را ایجاد کرده و رقابت سالمی را در میان ارائه دهندگان محاسبات ابری برای مد نظر قرار دادن توافقنامه سطح خدمات (SLA) و بهبود کیفیت خدمات شان ایجاد کند. ما عملی بودن چارچوب رده بندی را با استفاده از بررسی موردی نشان می دهیم. کلمات کلیدی: محاسبات ابری، ارزیابی خدمات، کیفیت خدمات، توافقنامه سطح خدمات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 1324 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    یک مقاله بسیار خوب و کامل که در ژورنال معتبر FGCS به چاپ رسیده است. توجه نمایید که تعداد کلمات این مقاله 10000 می باشد که هزینه ترجمه آن بسیار بالاتر خواهد بود




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
محاسبات-ابری
موضوعات