دانلود مقاله و خرید ترجمه:چگونه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد فعلی اهداف استراتژیکی در بازارهای بین المللی را بر می انگیزاند
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • چگونه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد فعلی اهداف استراتژیکی در بازارهای بین المللی را بر می انگیزاند

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چگونه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد فعلی اهداف استراتژیکی در بازارهای بین المللی را بر می انگیزاند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    How marketing capabilities and current performance drive strategic intentions in international markets


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management (2017)


    نویسنده:

    Anna Kaleka, Neil A. Morgan


    چکیده انگلیسی:

    Drawing from two strategic views of the firm—the capability-based view and performance-feedback theory—this study examines the role of both marketing capabilities and current market performance as potential influencers of two key aspects of the intended future competitive strategy of firms operating in international markets: efficiency and marketing differentiation. Hypotheses are developed and tested in a survey of a sample of British exporting manufacturers. The findings are supportive of a more prominent role of marketing capabilities over recent market performance on future strategic intentions in export markets. Additional analyses of firms with an already established market position reveal a clear effect of informational capability on marketing differentiation and of product development capability and current market performance on efficiency intentions. We also find that target international market competitive intensity is a direct driver of efficiency-related but not differentiation-related strategic intentions.
    Keywords: Strategic intentions | Marketing capabilities | Market performance | Cost efficiency | Differentiation | Competitive intensity | International marketing | Performance feedback | Exporting


    چکیده فارسی:

    برداشتِ از دو دیدگاه استراتژیکی و قابلیت های شرکت ها مبتنی بر تئوری بازخورد عملکرد هاست. این مطالعه به بررسی نقش هر دو عاملِ قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار پرداخته و در حال حاضر آنرا بعنوان تاثیرگذار ترین عامل بالقوه از دو جنبهء کلیدی از استراتژی های رقابتی در آینده در نظر گرفته است که شرکت های فعال در بازارهای بین المللی را در خود گنجانده است که شامل تمایز در بهره وری و بازاریابی است. فرضیه ها توسعه یافته اند و طی نظرسنجی، از نمونه ای از تولید کنندگان صادرات در بریتانیا آزمونی بعمل آمد. این یافته ها حامی نقش برجستهء بیشتری از قابلیت های بازاریابی بر عملکرد اخیر بازار بر قصد استراتژیکی در بازارهای صادراتی در آینده را داراست. تجزیه و تحلیل بیشتر از شرکت ها با موقعیت بازار در حال تاسیس آشکار گشته که به وضوح تاثیر قابلیت های اطلاعاتی بر تمایز بازاریابی و قابلیت توسعه محصول و عملکرد فعلی بازار بر قصد بهره وری را نشان می دهد. ما همچنین دریافتیم که هدفِ شدت رقابت در بازارهای بین المللی مربوط به بهره وری مستقیم است و تمایزی را در جهت نیات استراتژیکی برقرار نمی کند.
    کلید واژه ها: اهداف استراتژیک | قابلیت های بازاریابی | عملکرد بازار | بهره وری هزینه | تفکیک | شدت رقابت | بازاریابی بین المللی | بازخورد عملکرد | صادرات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 48

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 217 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    این مقاله یکی از بهترین و جدیدترین مقالات در زمینه مدیریت بازاریابی از ژورنال معتبر Industrial Marketing Management می باشد .




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer